Raval

DarkRebel

Combined ShapeCreated with Sketch.

CUPRA CONNECT

VARNOST IN STORITVE.

Vaša varnost je na prvem mestu, ne glede na to, kje ste. Svoje vozilo CUPRA ohranite v vrhunskem stanju.

Klic v sili eCall.

Poiščite pomoč, kjerkoli ste. Vaše vozilo vse podatke o nezgodi, kot sta čas in lokacija, pošlje neposredno intervencijskim službam.

Servis in vzdrževanje.

Ko zasveti opozorilna lučka ali je čas za servis, CUPRA CONNECT vzpostavi stik z izbranim servisnim partnerjem.

 

 

Klic ob okvari.

Vaše vozilo pošlje pomembne podatke o nezgodi službi za pomoč v primeru okvare in vas vodi do najbližjega servisnega partnerja.

 

ODDALJENI DOSTOP.

Izberite želeno temperaturo, napolnite vozilo, poiščite trenutno parkirno lokacijo – vse to na daljavo prek aplikacije.

Daljinsko polnjenje.

Na daljavo upravljajte polnjenje svojega električnega vozila ali vozila e-HYBRID. S to storitvijo lahko nemudoma začnete in ustavite postopek polnjenja ali ga načrtujete pred potovanjem.

Status vozila.

So vrata in okna zaprta? Luči ugasnjene? Da bi se prepričali o tem, lahko stanje kadarkoli preverite v aplikaciji. Preverite lahko tudi status vozila.

Uravnavanje temperature na daljavo.

Na daljavo nastavite želeno temperaturo* v svojem električnem vozilu ali vozilu e-HYBRID. Lahko pa programirate vozilo CUPRA tako, da to samodejno stori ob določenem času.

 

Poiščite parkirno mesto.

Ste pozabili, kje ste parkirali? Enostavno poiščite svoje vozilo. CUPRA CONNECT samodejno shrani zadnje parkirno mesto.

ONLINE INFOTAINMENT.

CUPRA CONNECT izboljša navigacijski sistem in omogoča številne spletne funkcije za medije, funkcije telefona in navigacijo.

Spletna navigacija.

V realnem času dobivajte spletne prometne informacije in posodobitve poti, da lahko učinkovito načrtujete svoje potovanje.

Uvoz poti in cilja.

Načrtujte in uredite svoje potovanje prek aplikacije udobno od doma. Nato ukaze prenesite neposredno v vozilo CUPRA.

Poiščite parkirna mesta, polnilne postaje in bencinske servise.

Iščete parkirno mesto ali bencinski servis? Pridobite informacije o cenah, odpiralnem času in opisu poti.

Posodobitev glasovne asistence CUPRA, ki se odziva na ukaz »Hola, hola«.

Vozilu povejte glasovne ukaze, narekujte glasovna sporočila in dostopajte do spletnih vsebin.

CUPRA CONNECT 3.0

Za CUPRA Leona, Ateco in Formentorja.

Odklenite in zaklenite vozilo ter prejmite opozorila v primeru kraje**. Določite omejitve za območja in omejitve hitrosti. Z aplikacijo CUPRA CONNECT v udobju svojega doma.  Sestavite nakupovalni seznam in upravljajte vaše pametne naprave doma.

Preberite več o CUPRA CONNECT 3.0

CUPRA CONNECT 4.0

Za vašega CUPRA Borna.

Spoznajte, kako vam najnovejša tehnologija CONNECT 4.0 zagotavlja nepozabno vozno izkušnjo, prilagojeno prav voznikom CUPRA Borna.

Preberite več o CUPRA CONNECT 4.0

ODKRIJTE VOZILA CUPRA

Podrobnosti vašega vozila CUPRA.
Posodobite navigacijski sistem za najnovejše ponudbe.

CUPRA CONNECT FAQs.

Storitve CUPRA CONNECT ne delujejo. Kaj naj storim?

Najprej preverite, ali:

- sta internetni sprejem in podatkovna povezava dobra;

- je VIN vašega vozila pravilen;

- je vaš model CUPRA združljiv;

- obstaja veljavna licenca (če je potrebna).

Če z nobenim od omenjenih ukrepov ne rešite težave, se obrnite na svojega trgovca.

Storitve CUPRA CONNECT še niso popolnoma aktivirane. Katere storitve lahko uporabljam?

Če še niste do konca registrirali in aktivirali storitev CUPRA CONNECT, lahko uporabljate samo zakonsko zahtevane storitve (klic v sili).

 

Poleg tega ne morete uporabljati spletnih storitev Safety & Service in oddaljenega dostopa prek aplikacije ali spletnega infotainmenta. Spletna navigacija vašega navigacijskega sistema ne bo delovala, funkcija »Hola, hola« pa se bo odzivala le na določene glasovne ukaze.

Katere vrste uporabnikov/vlog obstajajo v CUPRA CONNECT 3.0?

Storitve CUPRA CONNECT lahko za Leona, Formentorja in Ateco naročijo ter aktivirajo lastnik vozila in vsi drugi uporabniki, ki imajo dostop do vozila.

Za posamezno vozilo lahko obstajajo samo en glavni uporabnik, en souporabnik, en gostujoči uporabnik in največ 4 prijavljeni uporabniki. Opisi različnih vlog sledijo v nadaljevanju:

  • Glavni uporabnik: uporabnik, ki je zaključil postopek prijave (ki se je prijavil s svojim CUPRA ID-jem in zaključil postopek preverjanja v dveh korakih). Ta uporabnik ima dostop do celotnega obsega storitev CONNECT (podatkov in drugih storitev).
  • Souporabnik: v vozilu, ki ga je prijavil glavni uporabnik. Souporabnika imenuje glavni uporabnik prek e-pošte. Za dostop do infotainment sistema je potreben CUPRA ID. Ta uporabnik ima dostop do večjega dela obsega storitev CONNECT.
  • Gostujoči uporabnik: v vozilu, ki ga je prijavil glavni uporabnik, je gostujoči uporabnik uporabnik, ki ni prijavljen s CUPRA ID-jem. Ta uporabnik ima dostop do večine vsebin Safety & Service in spletnega infotainmenta iz obsega storitev CONNECT.
  • Prijavljeni uporabnik: v vozilu, ki ga je prijavil glavni uporabnik, je prijavljeni uporabnik uporabnik, identificiran s CURPA ID-jem. Dodate lahko do 4 prijavljene uporabnike. Ta uporabnik ima dostop do večine vsebin Safety & Service in spletnega infotainmenta iz obsega storitev CONNECT.
Katere vrste uporabnikov/vlog obstajajo v CUPRA CONNECT 4.0?

Storitve CUPRA CONNECT lahko za CUPRA Borna naročijo ter aktivirajo lastnik vozila in vsi drugi uporabniki, ki imajo dostop do vozila.

Za posamezno vozilo lahko obstajajo samo en glavni uporabnik, en gostujoči uporabnik in največ 4 prijavljeni uporabniki. Opisi različnih vlog sledijo v nadaljevanju:

  • Glavni uporabnik: prvi uporabnik, ki se prijavi s svojim CUPRA ID-jem in zaključi postopek prijave. Ta uporabnik ima dostop do celotnega obsega storitev CONNECT (podatkov in drugih storitev).
  • Gostujoči uporabnik: v vozilu, ki ga je prijavil glavni uporabnik, je gostujoči uporabnik uporabnik, ki ni prijavljen s CUPRA ID-jem. Ta uporabnik ima dostop do večine vsebin Safety & Service in spletnega infotainmenta iz obsega storitev CONNECT.
  • Prijavljeni uporabnik: v vozilu, ki ga je prijavil glavni uporabnik, je prijavljeni uporabnik uporabnik, identificiran s CURPA ID-jem. Dodate lahko do 4 prijavljene uporabnike. Ta uporabnik ima dostop do večine vsebin Safety & Service in spletnega infotainmenta iz obsega storitev CONNECT.
Kaj se zgodi z osebnimi podatki ob registraciji v CUPRA CONNECT?

CUPRA vzdržuje podatkovno zbirko vseh osebnih podatkov, ki jih posredujejo stranke, in druge informacije, ki so potrebne za zagotavljanje vseh storitev CUPRA CONNECT, kot so podatki o vozilu in geolokacija. Vsi podatki, ki izhajajo iz uporabe storitev CUPRA CONNECT, so last stranke. Zato je uporaba teh podatkov odvisna od izrecnega soglasja stranke.

Vsi podatki se uporabljajo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Za več informacij glejte Smernico o varstvu podatkov CUPRA CONNECT.

Upoštevajte, da vse podatke uporabljajo izključno CUPRA ter prodajni in servisni partnerji. Podatki se ne posredujejo tretjim osebam za komercialne namene in so v večini primerov anonimizirani (neanonimizirani podatki se uporabijo le, ko je to potrebno). V teh primerih CUPRA podatke obdeluje v skladu s strogimi varnostnimi predpisi.

V katerih državah je mogoča uporaba storitev CUPRA CONNECT?

CUPRA CONNECT je na voljo v Nemčiji, Belgiji, na Češkem, Danskem, Finskem, Norveškem, Švedskem, v Franciji, Veliki Britaniji, na Irskem, v Avstriji, Švici, Italiji, Španiji, na Portugalskem, Poljskem, Madžarskem, v Grčiji, na Cipru, na Nizozemskem, v Luksemburgu, Bolgariji, Romuniji, na Hrvaškem, v Sloveniji, na Malti, na Slovaškem, v Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Severni Makedoniji, Bosni in Hercegovini, Ukrajini in Gibraltarju.

Za vozila s CONNECT 3.0 je CUPRA CONNECT na voljo tudi v Črni gori.

Kako se aktivira klic v sili eCall?

Če vozilo zaradi sprožene varnostne blazine ali zategovalnika varnostnega pasu zazna hudo nezgodo, se samodejno vzpostavi povezava z intervencijskimi službami. 

Funkcijo klica v sili je mogoče aktivirati tudi ročno prek modula s 3 tipkami ali zaslona infotainment sistema.

Kako se aktivira klic ob okvari? Ali lahko kličejo tudi moji sopotniki?

Klic ob okvari se vedno aktivira ročno, vendar se v primeru lažje nezgode (ki ne presega mejnih vrednosti za nezgode) prikaže pojavno okno s tremi gumbi (Aktiviraj klic v sili, Aktiviraj klic ob okvari ali Prekliči). Vsakdo se lahko poveže s službo za pomoč na cesti s pritiskom sredinske tipke modula s 3 tipkami ali prek menija »Telefon« v meniju In-Car.

Katere informacije posreduje moje vozilo med klicem ob okvari?

Ko aktivirate klic ob okvari, vaše vozilo posreduje informacije, kot so število prevoženih kilometrov, trenutno aktivne opozorilne lučke in sporočila o napakah. Tako vam lahko agent CUPRA še lažje pomaga in nemudoma določi težavo.

Če ste aktivirali to možnost, se s klicem ob okvari posredujeta tudi čas in lokacija vašega vozila, tako da kontaktna oseba ve, kje se nahajate. To je zelo priročno, če pride do okvare na zelo oddaljenem območju in ne veste točno, kje ste.

Kako deluje načrtovanje servisnih terminov? Kateri podatki o vozilu se prenesejo samodejno?

Ko vam infotainment v vozilu pošlje opomnik o potrebnem vzdrževanju, obvestilo prejme tudi vaš izbran servisni partner (PSP). Delavnica vas nato kontaktira prek želenega komunikacijskega kanala (e-pošte ali telefona).

Vaš PSP prejme naslednje informacije v zvezi z vozilom:

- vaše kontaktne podatke (ime, telefon in e-pošto),

- podatke o vozilu (VIN, modelsko leto, model vozila),

- število prevoženih kilometrov,

- vrsto vzdrževanja (menjava olja, servisni interval),

- datum in čas obvestila,

- število dni do naslednjega vzdrževanja in naslednje menjave olja.

Zakaj ne vidim svoje zadnje parkirne lokacije? / Zakaj prikazana parkirna lokacija ne ustreza pravilni lokaciji mojega vozila?

Če ste vozilo parkirali na območju s slabo pokritostjo omrežja, na primer v podzemni garaži, podatki morda niso bili poslani v strežnik. Zadnja parkirna lokacija vašega vozila se običajno pošlje v strežnik takoj, ko izključite motor.

Kaj je spletna navigacija? Ali zahteva prenos podatkov?

Ko aktivirate storitve CONNECT, se navigacijski sistem nadgradi in začne uporabljati splet za priklic najnovejših informacij. Pri tem ne nastanejo dodatni stroški - poraba podatkov za navigacijo je vključena v paket storitev CONNECT.

Naslednje storitve so na voljo brezplačno:

- Spletno posodabljanje zemljevidov: zemljevidi za vašo regijo se posodabljajo samodejno glede na lokacijo vozila in cilj. Nakup posodobitev zemljevidov pri trgovcu in nalaganje novih zemljevidov na ključek USB nista več potrebna.

- Izračun poti s trenutnimi prometnimi informacijami na podlagi razmer na cesti (promet in vreme) ter dinamično vodenje po poteh s posodobitvami v realnem času.

Katere vrste parkirišč in bencinskih servisov lahko vidim na zaslonu spletnega infotainmenta?

Storitev parkiranja prikazuje skupno število razpoložljivih parkirnih mest:

- na javnih parkiriščih,

- na zasebnih parkiriščih,

- v večnadstropnih parkirnih hišah.

 

Prikažejo se tudi dodatne informacije, kot so:

- prevožena razdalja,

- obratovalni časi,

- cene.

Kaj po nadgradnji zmore funkcija »Hola, hola«? Kako narekujem sporočila SMS in e-poštna sporočila?

Če aktivirate storitve CUPRA CONNECT, funkcija »Hola, hola« še bolje razume naravni jezik (s funkcijo Natural Language Control). Tako lahko podate navodila v naravnem jeziku in se vam ni treba učiti konkretnih ukazov. V primeru vzpostavljene internetne povezave lahko:

- iščete naslove;

- dostopate do spletnih vsebin;

- poslušate spletni radio.

 

Funkcija »Hola, hola« omogoča narekovanje sporočil SMS in e-poštnih sporočil. Za narekovanje sporočila pritisnite tipko za mikrofon in govorite povsem običajno. Ko končate, lahko preverite napisano besedilo in ga po potrebi izbrišete ali napišete na novo.

Funkcija Natural Language Control pri vseh vozilih (s CONNECT 3.0 in CONNECT 4.0) podpira:

- britansko angleščino,

- ameriško angleščino,

- španščino,

- francoščino,

- nemščino,

- italijanščino,

- češčino.

 

Funkcija Natural Language Control pri vozilih s CONNECT 4.0 podpira tudi:

- nizozemščino,

- poljščino,

- portugalščino,

- švedščino,

- danščino (kmalu),

- norveščino (kmalu).

Kaj je številka VIN in kje jo najdem?

VIN (identifikacijska številka vozila ali številka šasije) je edinstvena 17-mestna identifikacijska številka vašega vozila CUPRA. Gre za kombinacijo številk in črk.

Najdete jo v dokumentih vozila ali na spodnji levi strani vetrobranskega stekla, ko stojite pred vozilom.

Kontakt

Če imate kakršne koli težave ali vprašanja v zvezi s CUPRA CONNECT³, se obrnite na podporo za stranke CUPRA CONNECT.

 

Telefon: 080 88 46

 

E-pošta: cupra-connect(kwfat)porsche(kwfdot)si 

Mehr anzeigen

*Oddaljeno prezračevanje je na voljo samo za Leona in Formentorja z določenimi izvedbami motorja. Spletno upravljanje ogrevanja mirujočega vozila je na voljo samo z ogrevanjem mirujočega vozila (dodatna oprema).

 

**Funkcija alarma proti krajo je na voljo samo z volumetričnim alarmom (dodatna oprema).

 

***Spletni mediji (recimo Apple Music in TIDAL) ter spletni radio zahtevajo dodatno uporabo podatkov. Svoj pametni telefon lahko uporabite kot dostopno točko, povezano z omrežjem WLAN v vozilu, ali pa pri našem mobilnem operaterju (https://seat.cubictelecom.com) naročite dodatni paket s prenosom podatkov za vozilo CUPRA.

Amazon Alexa je za Leona in Formentorja na voljo le v nekaterih državah (Španija, Nemčija, Združeno kraljestvo, Francija, Italija, Irska in Avstrija).