Raval

DarkRebel

18.11.2021

Prihaja konceptno vozilo CUPRA UrbanRebel

  • Prototip, ki so ga razkrili v Münchnu, je prvič zapeljal na dirkališče z dr. Wernerjem Tietzem za volanom
  • Njegova največja moč znaša 320 kW, pospešek od 0 do 100 km/h pa 3,2 sekunde
  • "CUPRA UrbanRebel predstavlja drzno stališče znamke - elektrifikacija in zmogljivost gresta z roko v roki"

Martorell (Španija), 16. 11. 2021 - Bil je presenečenje na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Münchnu. CUPRA je svojo novo oblikovalsko vizijo predstavila s konceptnim vozilom po navdihu dirkalnikov, ki postavlja temelje za prihodnji 100-odstotno električni mestni avtomobil. Vendar pa CUPRA UrbanRebel ni samo konceptno vozilo. Prvič smo ga videli na dirkališču, vozil pa ga je Cuprin podpredsednik za raziskave in razvoj, dr. Werner Tietz.

Start Video

Z razstavnega salona na dirkališče.

 

Novo konceptno vozilo znamke CUPRA je po predstavitvi obveljalo kot najradikalnejša interpretacija znamke - vozilo, v katerem se elektrifikacija združuje s trajnostjo in zmogljivostjo. To najbolje dokažemo tako, da ga odpeljemo z razstavnega salona in si njegov dirkaški duh ogledamo na dirkališču.

Od 0 do 100 km/h v 3,2 sekunde.

 

Vozilo doseže hitrost 100 km/h v le malo več kot 3 sekundah. Ključnega pomena sta dva motorja, ki zagotavljata vso moč, in kombinacija z vznemirljivo vožnjo 100-odstotno električnega vozila. "CUPRA UrbanRebel predstavlja drzno stališče znamke, da elektrifikacija ni dolgočasna," je dejal Cuprin podpredsednik za raziskave in razvoj. "Trajna moč vozila znaša 250 kW, največja moč pa 320 kW, tako da ga lahko kar najbolje izkoristimo. Vožnja z njim je res užitek," je dodal Tietz.

Aerodinamika na dirkališču.

 

CUPRA UrbanRebel je bil zasnovan tako, da z velikimi odprtinami za vstop in izstop zraka ter velikim usmernikom zraka zmanjšuje zračni upor. Čeprav vozilo v dolžino meri 4 metre in v višino 144,4 cm, ima zaradi poudarka na aerodinamiki majhen odmik od tal in odličen oprijem na cestišču, kar omogoča stabilno vožnjo skozi ovinke. "Cuprine edinstvene nastavitve podvozja in krmiljenja zagotavljajo zelo natančne vozne lastnosti in so navdih za serijsko proizvodnjo," je zaključil Tietz.