Popolno ujemanje.

 

Kot uradni partner FC Barcelone na področju avtomobilizma in mobilnosti smo pred kratkim organizirali edinstven dogodek v vadbenem središču Ciutat Esportiva Joan Gamper, kjer smo zbrali 19 igralcev Barcelone. Vsi so dobili priložnost, da preskusijo svet naše napredne znamke, se seznanijo s sodobnim dizajnom naših modelov in digitalno ustvarijo svoje idealno vozilo. Dogodek je potekal ob upoštevanju vseh potrebnih zdravstvenih in varnostnih ukrepov, navdih pa je črpal v »pomerjanju«, ki je običajno v modni industriji.

Kapetana Sergio Busquets in Gerard Piqué, nova igralca Sergiño Dest in Miralem Pjanic, nizozemski vezist Frenkie de Jong in globalni ambasador znamke CUPRA Marc ter Stegen so bili med igralci, ki so se odločili, da se nam pridružijo v prostoru, postavljenem v vadbenem središču kluba. CUPRA je predstavila svojo celotno paleto vozil: CUPRA Formentorja, prvi model, ki je bil edinstveno zasnovan in razvit za znamko, dve novi različici CUPRA Leona, različica z odsekanim zadkom in Sportstourer, ter CUPRA Ateco.

Start Video

Nogometaši Barcelone so prilagodili svoje različice CUPRA Formentorja, CUPRA Leona in CUPRA Atece.

»CUPRA in FC Barcelona imata skupno vizijo: navdihniti svet iz Barcelone s privlačnim slogom in sodobno zmogljivostjo. Cilj našega globalnega partnerstva je ustvariti čustvene izkušnje za naše oboževalce, zato je ključno, da igralci začutijo, da so del tega cilja in poosebijo vrednote znamke. Neverjetno je bilo opazovati, kako predani so bili dejavnosti, ki je poustvarila izkušnje, ki jih doživijo naše stranke ob obisku enega od naših salonov CUPRA Garage po vsem svetu, z mešanico digitalne izkušnje in osebnega stika, za kar so poskrbeli specialisti CUPRA,« je pojasnil Antonino Labate, direktor za strategijo, poslovni razvoj in poslovanje pri znamki CUPRA.

Sodobna izkušnja

V razstavnem prostoru CUPRA so igralci lahko postopoma in interaktivno prilagodili svoje različice modelov CUPRA z uporabo digitalnih orodij, ki so na voljo v naši mednarodni mreži 500 specializiranih prodajnih mest. Seveda so bili tam tudi naši specialisti CUPRA, ki so igralcem delili nasvete in znanje.  

Poleg tega, da je CUPRA predstavila svoja štiri vozila v prostorih FC Barcelone, je igralcem Barcelone dodatno želela pokazati svojo vizijo elektrificirane športne zmogljivosti s predstavitvijo električnega koncepta CUPRA Tavascan. Blagovna znamka je svoj dirkalni DNK predstavila tudi s prvim 100-odstotnim električnim touring vozilom na svetu, CUPRA e-Racerjem, in CUPRA Leonom Competición.

Globalni ambasador znamke CUPRA in vratar FC Barcelone Marc ter Stegen je dejal: »Zelo sem vesel, da imajo moji soigralci priložnost odkriti svet CUPRA in ustvariti svoje idealno vozilo. Več igralcev me je spraševalo o lastnostih vsakega vozila, tu pa si lahko iz prve roke ogledajo celotno ponudbo. Odločil sem se, da bom svojega CUPRA Formentorja zamenjal za novega priključnega hibrida z 245 KM, da bom lahko še naprej užival v športni vožnji in hkrati zmanjšal vpliv na okolje. Veselim se, da bom videl nekatere soigralce, kako se s svojimi novimi vozili CUPRA vozijo po Barceloni.«

Ponudba vozil CUPRA

Igralci FC Barcelone Sergio Busquets, Frenkie de Jong, Sergiño Dest in Miralem Pjanic so izbirali med štirimi vozili CUPRA ter se odločili, da prilagodijo CUPRA Formentorja: model, ki je uradno vozilo FC Barcelone. Model je na voljo s sedmimi motorji, vključno z dvema priključnima hibridoma, ki bosta na trg prišla v prvem četrtletju tega leta. Ta visokozmogljivi terenec, ki je dobil ime po znanem rtu na Majorki, združuje sodoben zunanji dizajn v devetih različnih barvah s prefinjeno notranjostjo in visokokakovostnimi materiali. Ponuja tudi napredne možnosti povezljivosti s sistemom CUPRA Connect, ki omogoča upravljanje nekaterih funkcij prek oddaljenega dostopa s pametnim telefonom.

Igralci Barcelone so imeli priložnost prilagoditi tudi dve različici CUPRA Leona, ki je najbolje prodajan model znamke. Gre za prvi priključni hibrid CUPRA, ki je že na trgu, in sicer kot 5-vratna različica in Sportstourer. CUPRA Leon e-HYBRID s skupno močjo 245 KM omogoča mestno vožnjo brez emisij. Njegov električni doseg je do 52 km (po WLTP, kar je enakovredno 68 km po NEDC), hkrati pa omogoča, da pri izvenmestni vožnji uživate v neomejeni moči. Nov model bo ponujal tudi široko paleto bencinskih motorjev z močjo 245, 300 in 310 KM. Slednji bo na voljo samo za različico Sportstourer in štirikolesnim pogonom 4Drive.

Clement Lenglet in Junior Firpo pa sta izbrala novo CUPRA Ateco. Prvo vozilo, ki je bilo lansirano na trg pod znamko CUPRA, ima prenovljen dizajn, hkrati pa ostaja zvesto svoji zavezi visoki zmogljivosti. Ta SUV s 300 KM je edinstven na trgu in je spodbudil rast znamke CUPRA od lansiranja na evropskih trgih in drugih trgih, npr. v Mehiki.

S to ponudbo vozil želi CUPRA preseči prvotni cilj, da bi podvojila prodajo, in pričakuje, da bo dosegla milijardo evrov prometa, ko bodo na trgu na voljo vsi motorji. Tem trem modelom se bo pridružil CUPRA el-Born, prvo 100-odstotno električno vozilo znamke, ki bo s svojo čustveno prežeto športno estetiko spremenilo dinamično dojemanje električnih vozil.