CUPRA praznuje tretjo obletnico in s CUPRA Bornom vstopa v novo obdobje.

CUPRA je na poti v novo obdobje. Tri leta po lansiranju v Terramarju je pred avtomobilsko znamko ključno leto 2021, saj bo spodbudila preobrazbo podjetja in s šestimi priključnimi hibridnimi različicami in prvim povsem električnim modelom CUPRA Born dokazala, da sta elektrifikacija in zmogljivost odlična kombinacija.

V okviru praznovanja tretje obletnice se je družina CUPRA zbrala na digitalnem dogodku na virtualni platformi CUPRA e-Garage, da bi razkrila svoje načrte za prihodnost. Tega dogodka so se udeležili ugledni gostje, kot sta ambasadorja Marc ter Stegen in Fernando Belasteguín, dirkači Mattias Ekström, Jordi Gené in Mikel Azcona ter izvršni koproducent serije Igra prestolov, Vince Gerardis.

Start Video

CUPRA ni le trenutni trend

Predsednik znamke CUPRA, Wayne Griffiths, je prireditev odprl z besedami: »CUPRA je v teh treh letih presenetila vsakogar in njena rast se je med pandemijo celo še povečevala. Zaradi teh odličnih rezultatov smo optimistični in se bomo v letu 2021 še bolj trudili. V tem letu si želimo obseg prodaje v primerjavi z letom 2020 podvojiti in doseči 10-odstotni delež v skupnem obsegu podjetja. Ko bodo vsi naši motorji na tržišču, pričakujemo, da bomo celo presegli naš prvotno zastavljen cilj v višini ene milijarde evrov prodaje.«

Od ustanovitve leta 2018 je CUPRA s prodajo 65.000 vozil presegla vsa prvotna pričakovanja in dosegla dvomestno rast. Po lansiranju nove serije modelov in uvedbi Formentorja, prvega modela, razvitega posebej za to znamko, je CUPRA pospešila svojo rast in januarja 2021 postala najhitreje rastoča blagovna znamka, hkrati pa dosegla rekordno prodajo že drugi mesec zapored.

 

Trije strateški stebri v letu 2021

Da bi CUPRA dosegla svoje cilje za letošnje leto, njena strategija temelji na treh stebrih: povečanje palete modelov v smeri elektrifikacije; uvedba nove strategije distribucije za krepitev globalne prisotnosti znamke in nadaljnji razvoj identitete znamke z novimi izkušnjami.

Elektrifikacija bo ključnega pomena za rast znamke CUPRA v letu 2021. Z vsemi šestimi hibridnimi različicami CUPRA Leona in CUPRA Formentorja ter CUPRA Ateco si blagovna znamka prizadeva okrepiti svojo prisotnost v Evropi in dostopati do najbolj elektrificiranih trgov, kot sta Norveška in Nizozemska. Cilj znamke je, da bi bilo 50 % vseh prodanih modelov Formentorja priključnih hibridov. CUPRA se želi širiti tudi na mednarodne trge, kot so Mehika, Izrael in Turčija.

Podjetje je predstavilo CUPRA Formentorja VZ5, posebno omejeno izdajo s 390 KM, ki bo izdelan v omejeni količini 7.000 vozil. Tako bo podjetje dokončalo serijo osmih različnih pogonskih sklopov svojega prvega ekskluzivnega modela. Po njegovi svetovni premieri je dr. Werner Tietz, izvršni podpredsednik za raziskave in razvoj, dejal: »CUPRA Formentor VZ5 je pojem vrhunske zmogljivosti motorja z notranjim zgorevanjem za vse avtomobilske navdušence. Z VZ5 smo dosegli nekaj, za kar je marsikdo mislil, da ne zmoremo. To vozilo je naš dragulj in eden najboljših primerkov, ki povezuje svetova dirkalnih in cestnih vozil, kar sta nam pomagala doseči naša voznika Mattias Ekström in Jordi Gené.«

CUPRA Born: začenja se novo obdobje

Lansiranje CUPRA Borna, poimenovanem po trendovskem okrožju v Barceloni, ki je bilo navdih za njegov nastanek, naj bi spodbudilo preobrazbo znamke, meni Wayne Griffiths: »CUPRA Born bo s svojim spodbudnim dizajnom in takojšnjo zmogljivostjo vnesel velike spremembe na trg električnih vozil. To vozilo bo izboljšalo donosnost podjetja in povečalo prispevek za kritje te znamke. Prispevalo bo k zmanjšanju globalnih emisij CO2 in doseganju evropskih ciljev. Z emocionalno športnostjo tega vozila nameravamo prispevati k elektrifikaciji Španije in ostalega sveta. Želimo, da bo naslednja generacija mladih iskalcev izzivov del te preobrazbe. Zato bo za to vozilo v ponudbi tudi možnost sklenitve naročniške pogodbe, ki bo vključevala uporabo vozila in druge povezane storitve.«

Kot odgovor na zahteve nove generacije voznikov in za zagotovitev učinkovitejšega in bolj trajnostnega prodajnega modela znamke bo drugi strateški steber znamke CUPRA predstavljala uvedba nove strategije distribucije. Z lansiranjem CUPRA Borna bo vpeljan agencijski model - prebojen sistem, ki bo okrepil spletno prisotnost trgovske mreže. Poleg tega želi blagovna znamka povečati prepoznavnost na ulicah z odprtjem salonov City Garage Store v središčih večjih mest po svetu. Po odprtju ekskluzivnih trgovin v Ciudadu de Mexico, Hamburgu in Barceloni CUPRA v drugi polovici letošnjega leta načrtuje odprtje novega salona City Garage Store v Münchnu.

S tem novim prodajnim modelom želi CUPRA do konca leta 2022 razširiti svojo globalno mrežo na 800 prodajnih mest. Poleg tega znamka načrtuje povečanje svoje ekipe prodajnih svetovalcev na 1.000 specialistov CUPRA, ki so obraz znamke in skrbijo za odnos s stranko od prvega kontakta do poprodajnih storitev.

Z novo strategijo distribucije bo CUPRA Born odprl vrata novim mednarodnim tržiščem in povečal prisotnost blagovne znamke v najbolj elektrificiranih državah. Blagovna znamka s svojim modelom, ki ima 500-kilometrski doseg in eleganten dizajn, upa, da bo razširila bazo strank in osvojila tiste, ki iščejo najnaprednejšo tehnologijo z minimalnim vplivom na okolje, saj bodo nekateri elementi modela izdelani iz recikliranih plastičnih materialov. Proizvodnja CUPRA Borna se bo začela v drugi polovici leta v tovarni Zwickau v Nemčiji. Wayne Griffiths je na koncu predstavitve še povedal, da si znamka prizadeva za uresničitev električnega koncepta CUPRA Tavascan.

Da bi dogodek zaključili v stilu, so predstavili napovednik za RPM, znanstveno-fantastično TV-produkcijo, ki se dogaja v letu 2101, kjer so čustva prepovedana, skupina upornikov pa se bori, da bi prebudila človeštvo. V napovedniku so predstavljeni glavni igralci, kot so Natalia Reyes, zvezda zadnjega Terminatorja, španski igralec Eduard Fernández iz serije 30 Monedas in Juana Acosta, nominiranka za nagrado Goya. Na razglasitvi je bil prisoten tudi Vince Gerardis, izvršni koproducent serije Igra prestolov in napovednika za RPM, pri katerem sta sodelovala tudi brata Uria ter Daniel Posada iz produkcijske hiše Infinito Studios.