Raval

DarkRebel

13.09.2023

CUPRA s kampanjo I CUPRA BCN krepi povezanost z domačim mestom

  • Nova kampanja še dodatno utrjuje globoko vez med znamko CUPRA in Barcelono
  • Reklamni panoji kampanje bodo nameščeni na znamenitih lokacijah v domačem mestu znamke CUPRA  
  • CUPRA je v Barceloni črpala navdih že od svojih začetkov leta 2018, zato ima zdaj odlično priložnost, da se mestu oddolži
  • Do 9. oktobra bosta obiskovalce na terminalu 1 barcelonskega letališča pričakala privlačna stojnica s kampanjo I CUPRA BCN in CUPRA Tavascan

CUPRA, nekonvencionalna znamka, ki združuje čustva, elektrifikacijo in zmogljivost ter navdušuje svet iz Barcelone, z začetkom kampanje I CUPRA BCN stopa še korak dlje v svoji zavezanosti domačemu mestu.

Wayne Griffiths, generalni direktor družbe CUPRA, in barcelonski župan Jaume Collboni na eni od razstav kampanje

Barcelona je za CUPRA več kot le mesto, saj predstavlja glavni vir navdiha. Vozili, kot sta CUPRA Born in CUPRA Raval, sta poimenovani po nekaterih najbolj znanih predelih mesta. Znamka sodeluje z domačimi podjetji in institucijami, kot so FC Barcelona, Primavera Sound in Marset, med svoje ambasadorje pa šteje tudi vratarja Marca ter Stegna, uličnega umetnika TV Boya in nedavno zmagovalko svetovnega nogometnega prvenstva FIFA, Alexio Putellas, ki tako kot CUPRA živi v Barceloni.

 

»Odkar smo v letu 2018 predstavili znamko CUPRA, nas Barcelona navdihuje s svojo ustvarjalnostjo, strastjo do dizajna, živahno energijo in raznolikostjo. Mi pa te vrednote in kar samo mesto predstavlja, utelešamo. Po vsem, kar nam je naše mesto dalo, mu želimo nekaj vrniti,« pravi Wayne Griffiths, generalni direktor znamke CUPRA, na srečanju z županom Barcelone, Jaumejem Collbonijem, s katerim sta se sprehodila po ulicah mesta in razpravljala o kampanji, ki jo lahko spremljate na družbenih omrežjih.

 

I CUPRA BCN je avgusta debitirala na letališču v Barceloni. Do 9. oktobra bosta obiskovalce na terminalu 1 navduševala privlačna stojnica in CUPRA Tavascan, na poti z letališča v središče mesta pa bodo razstavljeni tudi trije digitalni panoji z vsebinami kampanje.

 

Ustvarjalnost kampanje pa ni namenjena le potnikom, ki prihajajo na letališče. Meščani in obiskovalci mesta si lahko v središču in njegovi okolici do 16. septembra ogledajo prikazovalnike na različnih lokacijah, vključno z osupljivim reklamnim panojem na Avinguda Diagonal, eni glavnih mestnih vpadnic, in fizičnim logotipom na vratih Barcelonete med križiščem Passeig de Colón in Via Laietana. Med festivalom zavetnika Barcelone, La Mercè, bo na trgu Plaça de la Catedral od 22. septembra dalje na voljo tudi osvetljen pano.

 

CASA SEAT, prostor, ki je bil odprt leta 2020 kot poklon Barceloni in danes pomembno prispeva k družbenemu, gospodarskemu in kulturnemu življenju mesta, bo v pritličju gostil tudi logotip I CUPRA BCN, kar bo še okrepilo globoko vez znamke z njenim rojstnim mestom.