-
CUPRA DarkRebel je največja provokacija dizajna znamke CUPRA, ki je bila ustvarjena v sodelovanju s skupnostjo znamke CUPRA prek virtualnega Hyper Configuratorja.
-
CUPRA je doslej v letu 2023 kupcem dobavila 150.000 avtomobilov, kar je za 60 % več kot v enakem obdobju lani.
-
Izzivalna znamka si kot del svoje globalizacije prizadeva za vstop v Severno Ameriko.
Na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA 2023 v Münchnu, je CUPRA sporočila, da je do sedaj v letu 2023 po vsem svetu kupcem dobavila več kot 150.000 vozil. To na letni ravni predstavlja povečanje za več kot 60 % in potrjuje položaj znamke CUPRA kot ene najhitreje rastočih znamk v Evropi.
Zaradi uspehov znamke CUPRA je družba SEAT S.A. v prvem polletju 2023 dosegla rekordne finančne rezultate. Ustvarili so 371 milijonov evrov dobička iz poslovanja -468 milijonov evrov več kot v enakem obdobju lani, nadaljevala pa se je tudi rast donosnosti prodaje, ki je že dosegla 5,0 % (v prvem polletju 2022: -1,8 %).K tem rezultatom je prispevalo nadaljevanje uspeha modela CUPRA Formentor, najbolje prodajanega modela v svojem segmentu, in popolnoma električnega modela CUPRA Born, ki je v letu 2023 podvojil svojo prodajo. Od ustanovitve znamke je bilo prodanih več kot 400.000 vozil CUPRA, več kot 25 % od celotne prodaje samo v prvi polovici letošnjega leta.
Salon IAA v Münchnu je bil tudi prizorišče svetovne premiere novega konceptnega vozila DarkRebel, ki premika meje oblikovanja in zmogljivosti ter celo postavlja pod vprašaj način oblikovanja in ustvarjanja avtomobilov za prihodnje generacije voznikov.
Več kot 270.000 konfiguracij modela, ki so jih pomagali oblikovati člani skupnosti CUPRA, med njimi tudi ambasadorji znamke, kot so igralci kluba FC Barcelona Alexia Putellas, Marc ter Stegen in igralec Daniel Brühl, je pomagalo pri oblikovanju konceptnega avtomobila CUPRA DarkRebel v virtualnem Hyper Configuratorju znamke CUPRA. Nato so bili zbrani podatki in uporabljeni pri ustvarjanju končne oblikovne podobe modela CUPRA DarkRebel, ki se je sedaj s predstavitvijo fizične različice na salonu IAA v Münchnu prestavil iz virtualnega v dejanski svet.
Wayne Griffiths, izvršni direktor znamke CUPRA je povedal: "S strastjo in ustvarjalnostjo skupnosti znamke CUPRA nam je sedaj eno od naših najmočnejših obsesij uspelo spremeniti v pravi konceptni avtomobil. CUPRA DarkRebel je največja provokacija dizajna znamke CUPRA. Je upornik z namenom, ki dokazuje, da so električni avtomobili prihodnosti lahko seksi in emocionalni."
100-odstotno električni dvosedežni športni avtomobil s kupejevsko arhitekturo odraža strast in prelomno miselnost znamke CUPRA. Vključuje skrivnostno prelivajočo se barvo zunanjosti, ki spominja na živo srebro, svetlobo kot oprijemljiv material in povečano pozornost do trajnosti.
Jorge Díez, vodja oblikovanja pri znamki CUPRA je povedal: "Dark Rebel predstavlja ultimativni izraz DNK znamke CUPRA, a sedaj brez meja. Je avtomobil z enim samim poslanstvom: da spodbudi vaša čustva."
Na salonu IAA, je Wayne Griffiths tudi potrdil, da znamka CUPRA - po uspešnem lansiranju znamke v Avstraliji lansko leto - sedaj načrtuje naslednji korak v svoji globalizaciji.
"Cilj znamke CUPRA je postati resnično globalna znamka, zato si prizadevamo za vstop na severnoameriški trg. Naši načrti se premikajo v pozitivno smer in prepričan sem, da imamo pravo strategijo, da bo znamka CUPRA postala ameriška zgodba o uspehu," je zaključil.
CUPRA bo v času salona IAA v Münchnu prisotna na različnih prizoriščih:
- Na odprtem razstavnem prostoru CUPRA Open Space bodo obiskovalci lahko videli konceptno vozilo CUPRA DarkRebel, poleg tega pa še modele CUPRA Tavascan, CUPRA Raval in CUPRA UrbanRebel Racing.
- Razstavni prostor SUMMIT: obiskovalci lahko z očali za navidezno resničnost vstopijo v model CUPRA Metahype, lahko pa si ogledajo tudi model CUPRA Tavascan.
- Doživljajsko središče CUPRA Experience Center bo medijem nudilo možnost preizkusa doživetja CUPRA Exponential Experience in ogleda novega modela CUPRA Formentor VZ5 BAT x ABT, ki je bil razvit v sodelovanju s partnerskim podjetjem ABT.