Čas je za igro.

Tehnologija dirkalnikov se je razvila v zadnjih desetletjih. Če denimo pogledamo vozilo CUPRA TCR. Njegov nov menjalnik DSG nudi izboljšano zmogljivost, tako da lahko voznik v celoti doživi njegovih 350 KM. 6-stopenjski sekvenčni menjalnik, elektronski krmilni drog, izboljšano mapiranje, povečan krmilni kot in volan z več funkcijami pripomorejo k temu, da je vozilo videti, kot da se je pripeljalo iz prihodnosti.   

 

Enako je mogoče trditi za dirkaške videoigre. Od realistične grafike 3D in osupljive umetne inteligence do odzivnih igralnih palic s povratnimi informacijami in večigralskih spletnih iger - današnje igre obljubljajo, da se lahko poglobimo v najbolj realistično dirkaško izkušnjo. Drži, da vse to dodobra izkoristijo ljubitelji dirkaškega športa, toda kaj pa pridobijo profesionalni dirkači?

 

Vprašali smo vrhunske dirkaške šampione, ki smo jih pred kratkim pozdravili v ekipi CUPRA. Daniel Haglöf, soustanovitelj ekipe PWR Racing. Mladi Mikel Azcona, prav tako član ekipe PWR Racing in lanskoletni prvak prvenstva TCR Europe. Tom Coronel, član ekipe Comtoyou Racing, pilot z najdaljšo zgodovino v tekmovanju TCR. Aurélien Panis, prav tako član ekipe Comtoyou Racing, ki je pri starosti šele 24 let zbral 6 zmag in 17 uvrstitev na oder za zmagovalce. To so piloti, ki bodo za znamko CUPRA tekmovali z ekipo CUPRA TCR v prihajajoči sezoni 2019 v tekmovanju turnih vozil World Touring Car Cup (WTCR).

 

Start Video

Kaj si mislite o igralni izkušnji dirkanja?

 

Daniel Haglöf: Dirkaške videoigre so izjemne. Z dirkaškimi prijatelji smo jih včasih igrali. Občutek je enak dirkanju s pravim vozilom, vendar tekmuješ s prijatelji in sediš v isti sobi. Všeč mi je občutek na stezi, ampak tudi ta v videoigrah. Doživim enak adrenalin, občutek in osredotočenost sta prav tako enaka. Če lahko ostanem res osredotočen v videoigri, lahko to zagotovo storim tudi v dirkalniku.

 

Mikel Azcona: Dirkaške videoigre so koristne. Naučiš se lahko vožnje po dirkališčih, ki jih še ne poznaš. To je zelo pomembno, še zlasti zame v tem letu. Spoznati moram namreč osem novih dirkališč. Moraš jih igrati, da lahko pelješ hitreje.

 

Tom Coronel: Dirkaške videoigre so zelo podobne temu, kar doživljaš na pravem dirkališču. Jaz temu rečem 2D proti 3D. V videoigrah je 2D, torej še vedno pogrešaš eno dimenzijo. Povedano poenostavljeno: podobnost je 66,666-odstotna. Če pogledam, kako zelo se z videoigrami razvijejo mladi dirkači, si želim, da bi to obstajalo že v moji mladosti.

 

Aurélien Panis: Nekateri simulatorji so zelo blizu pravi izkušnji. Pogosto jih izkoriščam, da recimo spoznam dirkališče. Vendar pa vedno obstaja razlika med navidezno izkušnjo in pravim življenjem. Težko je simulirati brezhibno stvar. Za delo in za učenje značilnosti dirkališč in za nekatere nastavitve vozila pa so igre uporabne.

Kakšen je občutek tekmovati kot pilot vozila CUPRA v resničnem življenju?

 

Daniel Haglöf: Sem lastnik modela CUPRA Ateca in ga vozim na Švedskem. Je izjemno vozilo. Gojim veliko strasti za znamko. Torej, tekmovati s to znamko na svetovnem odru je izjemno.

 

Mikel Azcona: Član ekipe CUPRA sem že 4 leta. Zdaj smo kot družina, poznam vse njene člane. Lansko leto sem zmagal v tekmovanju TCR Europe in to leto se bomo trudili še bolj.

 

Tom Coronel: CUPRA je ugledna znamka, ki prihaja in zdaj udejanja svoj značaj - in ta značaj mi ustreza. Znamko CUPRA sem izbral zaradi ekipe. Pri delu z ljudmi, ki sodelujejo, imam tukaj dober občutek.

 

Aurélien Panis: Verjamem, da je model CUPRA eno najboljših vozil v tekmovanju TCR. Že v preteklosti smo videli, da se CUPRA vedno bori za zmago, za prvenstveni naslov ... Zelo sem ponosen, da sem voznik pri znamki CUPRA.

Kakšen je občutek pri vožnji modela CUPRA TCR v resničnem življenju?

 

Daniel Haglöf: CUPRA TCR je zmagovalno vozilo, ker ga poznamo tako zelo dobro. Gre za mešanico zanesljivosti in zmogljivosti. Je popolno vozilo za svetovno prvenstvo.

 

Mikel Azcona: CUPRA TCR je dober v ovinkih pri veliki hitrosti in pri zaviranju. Izkušnja pri veliki hitrosti je zabavna. Ker vožnja ni zahtevna, je hitra vožnja preprosta.

 

Tom Coronel: Z vozilom CUPRA TCR lahko zmaguješ. Če čutiš priložnost, tudi verjameš vanjo.

 

Aurélien Panis: V vozilu CUPRA TCR se počutim zelo dobro. Je res močno, zelo konsistentno in se drži steze. To je zelo pomembno pri doseganju točk in osvajanju zmag.

 

 

Želite biti na tekočem z rezultati tekmovanja WTCR 2019? Sledite nam na Twitterju @cupra_racing za zadnje novice.

Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke