E-RACER

Leon Competición

Modeli

Novo
CUPRA RANGE
Born
CUPRA RANGE
Formentor
CUPRA RANGE
Leon
CUPRA RANGE
Leon Sportstourer
CUPRA RANGE
Ateca
Novo
POSEBNE IZDAJE
Formentor VZ5
Dirkalni avtomobili
E-RACER
Dirkalni avtomobili
Leon Competición

05.01.2023

CUPRA in navijači Barcelone v en glas zapeli znano navijaško pesem »Un dia de partit«

  • CUPRA predstavlja novo video kampanjo, v kateri se postavi v vlogo navijača Barcelone in preda sporočilo podpore, ki so ga ustvarili navijači za navijače.
  • V avditoriju L'Auditori de Barcelona se je zbralo več kot 50 navijačev Barcelone iz 10 različnih navijaških skupin, da so za kampanjo zapeli to pesem.
  • V video kampanji so sodelovali ambasadorja znamke CUPRA Ansu Fati in Marc-André Ter Stegen ter Andreas Christensen, Alejandro Balde in Robert Lewandowski.

 

 

26. oktobra je FC Barcelona odigrala tekmo Lige prvakov proti Bayernu iz Münchna. Nova video kampanja znamke CUPRA se osredotoča na navijače in enega najbolj prepoznavnih napevov na stadionu (FC Barcelona ima tudi svojo himno), ki je simbol njihove neomajne podpore. Za videoposnetek so se člani navijaških klubov Barcelone zbrali v avditoriju L'Auditori de Barcelona, nato pa v en glas in s srcem, ki bije kot eno, zapeli pesem »Un dia de partit«. To je kampanja, ki so jo ustvarili navijači za navijače.

 

Prijavilo se je več kot 350 navijačev Barcelone, od katerih jih je bilo za nastop izbranih le 50.

Napev, ki se v prevodu glasi »Dan tekme«, govori o čustvih in brezpogojni podpori navijačev Barcelone, ki ekipi vedno stojijo ob strani, ko jih ta potrebuje.

Start Video

 Kampanja je del inovativnega partnerstva med znamko CUPRA in klubom ter kaže, da je FC Barcelona »več kot le klub«. Zato so navijači v videoposnetku pesem zapeli v dveh jezikih: v katalonščini, kot jo pojejo na stadionu Spotify Camp Nou, in nemščini, da bi nasprotniki razumeli, da zagon navijačev Barcelone nima ovir.

Antonino Labate, direktor za strategijo, poslovni razvoj in poslovanje CUPRA, je povedal: »CUPRA, nekonvencionalna znamka izzivalcev, je v okviru inovativnega partnerstva z nogometnim klubom FC Barcelona ustvarila kampanjo čustvene podpore. Ta kampanja je namenjena igralcem, predvsem pa navijačem. To so ljudje, ki nikoli ne nehajo podpirati svoje ekipe in ki s svojo strastjo do nogometa še naprej navdihujejo svet.«

 

Na koncu videoposnetka se pojavita ambasadorja znamke CUPRA, Ansu Fati in Marc-André Ter Stegen, ki utelešata skupni DNK obeh znamk pri združevanju sloga in čustev z vrhunsko zmogljivostjo.