Ostanite povezani in aktivirajte spletne storitve CUPRA CONNECT. Zagotovite si oddaljeni dostop, spletno glasbo, navigacijo in pomoč na cesti. Upravljajte svoje vozilo CUPRA od blizu ali na daljavo.
Pridobite spletne prometne informacije in posodobitve poti v realnem času, da lahko učinkovito načrtujete potovanja in se izognete zastojem na cesti.
Z aplikacijo načrtujte in urejajte potovanja iz udobja svojega doma. Nato navodila prenesite neposredno v vozilo CUPRA.
Iščete parkirni prostor ali bencinski servis? Pridobite informacije o cenah, odpiralnem času in navigaciji.
Uporabljajte naravno glasovno upravljanje, narekujte glasovna sporočila ali dostopajte do spletnih vsebin.
*Funkcije CONNECT PLUS so na voljo le v kombinaciji z navigacijskim sistemom.
Aplikacija MY CUPRA za iOS.
Aplikacija MY CUPRA za Android.
Storitve CUPRA CONNECT ne delujejo. Kaj naj storim?
Najprej preverite, ali:
- sta internetni sprejem in podatkovna povezava dobra;
- je VIN vašega vozila pravilen;
- je vaš model CUPRA združljiv;
- obstaja veljavna licenca (če je potrebna).
Če z nobenim od omenjenih ukrepov ne rešite težave, se obrnite na svojega trgovca.
Storitve CUPRA CONNECT še niso popolnoma aktivirane. Katere storitve lahko uporabljam?
Če še niste do konca registrirali in aktivirali storitev CUPRA CONNECT, lahko uporabljate samo zakonsko zahtevane storitve (klic v sili).
Poleg tega ne morete uporabljati spletnih storitev Safety & Service in oddaljenega dostopa prek aplikacije ali spletnega infotainmenta. Spletna navigacija vašega navigacijskega sistema ne bo delovala, funkcija »Hola, hola« pa se bo odzivala le na določene glasovne ukaze.
Katere vrste uporabnikov/vlog obstajajo v CUPRA CONNECT 3.0?
Storitve CUPRA CONNECT lahko za Leona, Formentorja in Ateco naročijo ter aktivirajo lastnik vozila in vsi drugi uporabniki, ki imajo dostop do vozila.
Za posamezno vozilo lahko obstajajo samo en glavni uporabnik, en souporabnik, en gostujoči uporabnik in največ 4 prijavljeni uporabniki. Opisi različnih vlog sledijo v nadaljevanju:
Katere vrste uporabnikov/vlog obstajajo v CUPRA CONNECT 4.0?
Storitve CUPRA CONNECT lahko za CUPRA Borna naročijo ter aktivirajo lastnik vozila in vsi drugi uporabniki, ki imajo dostop do vozila.
Za posamezno vozilo lahko obstajajo samo en glavni uporabnik, en gostujoči uporabnik in največ 4 prijavljeni uporabniki. Opisi različnih vlog sledijo v nadaljevanju:
Kaj se zgodi z osebnimi podatki ob registraciji v CUPRA CONNECT?
CUPRA vzdržuje podatkovno zbirko vseh osebnih podatkov, ki jih posredujejo stranke, in druge informacije, ki so potrebne za zagotavljanje vseh storitev CUPRA CONNECT, kot so podatki o vozilu in geolokacija. Vsi podatki, ki izhajajo iz uporabe storitev CUPRA CONNECT, so last stranke. Zato je uporaba teh podatkov odvisna od izrecnega soglasja stranke.
Vsi podatki se uporabljajo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Za več informacij glejte Smernico o varstvu podatkov CUPRA CONNECT.
Upoštevajte, da vse podatke uporabljajo izključno CUPRA ter prodajni in servisni partnerji. Podatki se ne posredujejo tretjim osebam za komercialne namene in so v večini primerov anonimizirani (neanonimizirani podatki se uporabijo le, ko je to potrebno). V teh primerih CUPRA podatke obdeluje v skladu s strogimi varnostnimi predpisi.
V katerih državah je mogoča uporaba storitev CUPRA CONNECT?
CUPRA CONNECT je na voljo v Nemčiji, Belgiji, na Češkem, Danskem, Finskem, Norveškem, Švedskem, v Franciji, Veliki Britaniji, na Irskem, v Avstriji, Švici, Italiji, Španiji, na Portugalskem, Poljskem, Madžarskem, v Grčiji, na Cipru, na Nizozemskem, v Luksemburgu, Bolgariji, Romuniji, na Hrvaškem, v Sloveniji, na Malti, na Slovaškem, v Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Severni Makedoniji, Bosni in Hercegovini, Ukrajini in Gibraltarju.
Za vozila s CONNECT 3.0 je CUPRA CONNECT na voljo tudi v Črni gori.
Kako se aktivira klic v sili eCall?
Če vozilo zaradi sprožene varnostne blazine ali zategovalnika varnostnega pasu zazna hudo nezgodo, se samodejno vzpostavi povezava z intervencijskimi službami.
Funkcijo klica v sili je mogoče aktivirati tudi ročno prek modula s 3 tipkami ali zaslona infotainment sistema.
Kako se aktivira klic ob okvari? Ali lahko kličejo tudi moji sopotniki?
Klic ob okvari se vedno aktivira ročno, vendar se v primeru lažje nezgode (ki ne presega mejnih vrednosti za nezgode) prikaže pojavno okno s tremi gumbi (Aktiviraj klic v sili, Aktiviraj klic ob okvari ali Prekliči). Vsakdo se lahko poveže s službo za pomoč na cesti s pritiskom sredinske tipke modula s 3 tipkami ali prek menija »Telefon« v meniju In-Car.
Katere informacije posreduje moje vozilo med klicem ob okvari?
Ko aktivirate klic ob okvari, vaše vozilo posreduje informacije, kot so število prevoženih kilometrov, trenutno aktivne opozorilne lučke in sporočila o napakah. Tako vam lahko agent CUPRA še lažje pomaga in nemudoma določi težavo.
Če ste aktivirali to možnost, se s klicem ob okvari posredujeta tudi čas in lokacija vašega vozila, tako da kontaktna oseba ve, kje se nahajate. To je zelo priročno, če pride do okvare na zelo oddaljenem območju in ne veste točno, kje ste.
Kako deluje načrtovanje servisnih terminov? Kateri podatki o vozilu se prenesejo samodejno?
Ko vam infotainment v vozilu pošlje opomnik o potrebnem vzdrževanju, obvestilo prejme tudi vaš izbran servisni partner (PSP). Delavnica vas nato kontaktira prek želenega komunikacijskega kanala (e-pošte ali telefona).
Vaš PSP prejme naslednje informacije v zvezi z vozilom:
- vaše kontaktne podatke (ime, telefon in e-pošto),
- podatke o vozilu (VIN, modelsko leto, model vozila),
- število prevoženih kilometrov,
- vrsto vzdrževanja (menjava olja, servisni interval),
- datum in čas obvestila,
- število dni do naslednjega vzdrževanja in naslednje menjave olja.
Zakaj ne vidim svoje zadnje parkirne lokacije? / Zakaj prikazana parkirna lokacija ne ustreza pravilni lokaciji mojega vozila?
Če ste vozilo parkirali na območju s slabo pokritostjo omrežja, na primer v podzemni garaži, podatki morda niso bili poslani v strežnik. Zadnja parkirna lokacija vašega vozila se običajno pošlje v strežnik takoj, ko izključite motor.
Kaj je spletna navigacija? Ali zahteva prenos podatkov?
Ko aktivirate storitve CONNECT, se navigacijski sistem nadgradi in začne uporabljati splet za priklic najnovejših informacij. Pri tem ne nastanejo dodatni stroški - poraba podatkov za navigacijo je vključena v paket storitev CONNECT.
Naslednje storitve so na voljo brezplačno:
- Spletno posodabljanje zemljevidov: zemljevidi za vašo regijo se posodabljajo samodejno glede na lokacijo vozila in cilj. Nakup posodobitev zemljevidov pri trgovcu in nalaganje novih zemljevidov na ključek USB nista več potrebna.
- Izračun poti s trenutnimi prometnimi informacijami na podlagi razmer na cesti (promet in vreme) ter dinamično vodenje po poteh s posodobitvami v realnem času.
Katere vrste parkirišč in bencinskih servisov lahko vidim na zaslonu spletnega infotainmenta?
Storitev parkiranja prikazuje skupno število razpoložljivih parkirnih mest:
- na javnih parkiriščih,
- na zasebnih parkiriščih,
- v večnadstropnih parkirnih hišah.
Prikažejo se tudi dodatne informacije, kot so:
- prevožena razdalja,
- obratovalni časi,
- cene.
Kaj po nadgradnji zmore funkcija »Hola, hola«? Kako narekujem sporočila SMS in e-poštna sporočila?
Če aktivirate storitve CUPRA CONNECT, funkcija »Hola, hola« še bolje razume naravni jezik (s funkcijo Natural Language Control). Tako lahko podate navodila v naravnem jeziku in se vam ni treba učiti konkretnih ukazov. V primeru vzpostavljene internetne povezave lahko:
- iščete naslove;
- dostopate do spletnih vsebin;
- poslušate spletni radio.
Funkcija »Hola, hola« omogoča narekovanje sporočil SMS in e-poštnih sporočil. Za narekovanje sporočila pritisnite tipko za mikrofon in govorite povsem običajno. Ko končate, lahko preverite napisano besedilo in ga po potrebi izbrišete ali napišete na novo.
Funkcija Natural Language Control pri vseh vozilih (s CONNECT 3.0 in CONNECT 4.0) podpira:
- britansko angleščino,
- ameriško angleščino,
- španščino,
- francoščino,
- nemščino,
- italijanščino,
- češčino.
Funkcija Natural Language Control pri vozilih s CONNECT 4.0 podpira tudi:
- nizozemščino,
- poljščino,
- portugalščino,
- švedščino,
- danščino (kmalu),
- norveščino (kmalu).
Kaj je številka VIN in kje jo najdem?
VIN (identifikacijska številka vozila ali številka šasije) je edinstvena 17-mestna identifikacijska številka vašega vozila CUPRA. Gre za kombinacijo številk in črk.
Najdete jo v dokumentih vozila ali na spodnji levi strani vetrobranskega stekla, ko stojite pred vozilom.
Kontakt
Če imate kakršnekoli težave ali vprašanja glede CUPRA CONNECT se obrnite na podporo za stranke.
Telefon: 00800 4000 2020
(Stroški so odvisni od trenutne tarife vašega ponudnika storitev. V primeru klicev iz tujine lahko nastanejo stroški gostovanja)
E-pošta: [email protected]ali [email protected]
V primeru splošnih vprašanj glede vozil smo za vas dosegljivi na telefonski številki 080 88 46.