Uporabite spletne storitve CUPRA CONNECT z ekskluzivnimi funkcijami za CUPRA Borna in Tavascana. Izkoristite vse prednosti električne vožnje in vse prednosti svojega vozila CUPRA.
Oddaljeno upravljanje z aplikacijo My CUPRA
Z aplikacijo My CUPRA lahko na daljavo upravljate CUPRA Borna ali Tavascana ter si ogledate pomembne informacije, kot je stanje napolnjenosti.
Posodobite svoj navigacijski sistem
Uporabljajte navigacijo s posodobljenimi prometnimi informacijami, zemljevidi in potmi. Poglejte, katera pot je najučinkovitejša in kje lahko napolnite svoje vozilo.
Izboljšajte svojo električno izkušnjo
Dobrodošli v električni dobi s storitvami, ki se osredotočajo na popoln nadzor nad vozilom, kot sta e-Manager in Routines.
CONNECT GEN 4
CONNECT PLUS GEN 4*
*Funkcije CONNECT PLUS so na voljo le v povezavi z navigacijskim sistemom.
V tem videoposnetku pokažemo, kako se v nekaj preprostih korakih registrirate v CUPRA CONNECT 4.0. Sledite navodilom in hitro dokončajte prijavo.
Z aplikacijo upravljate svoje vozilo na daljavo.
Aplikacija My CUPRA za iOS.
Aplikacija My CUPRA za Android.
Aktivirajte aplikacijo za spletno vzdrževanje vozila
Prenesite aplikacijo za spletno vzdrževanje vozila CUPRA in prejemajte obvestila o prihajajočih servisnih terminih ter se dogovorite za termin pri želenem servisnem partnerju. V navodilih po korakih boste izvedeli, kako kar najbolje izkoristiti to prilagojeno podporo strankam.
Po potrebi se lahko za termin hitro in preprosto dogovorite prek Infotainment sistema.
Izberite ponudnika servisnih storitev in njegove zanesljive storitve ter način komuniciranja prek priročne aplikacije My CUPRA.
Morebitne težave se samodejno prenesejo v želeni servisni center, ki vas o tem obvesti.
Ko izberete polnilno postajo, lahko uživate v preprosti in zanesljivi storitvi. Z aplikacijo CUPRA Plug & Charge za plačevanje ne potrebujete ne aplikacije niti kartice. Enostavno se priključite na polnilno mesto in z naročnino na storitev CUPRA Charging ob koncu meseca prejmete en račun, na katerem je povzeta celotna poraba.
Kako ustvarim uporabniški račun CUPRA ID v aplikaciji My CUPRA?
Če želite ustvariti uporabniški račun (CUPRA ID) v aplikaciji My CUPRA, kliknite Prijava in nato Registracija. Zatem vnesite svoj e-poštni naslov in ustvarite geslo. Nato kliknite Registracija. Samodejno boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo. Za dokončanje registracije kliknite povezavo v e-poštnem sporočilu. Pri prvi prijavi s svojimi uporabniškimi podatki lahko vnesete osebne podatke (ime, priimek, datum rojstva itd.).
Svoj CUPRA ID lahko ustvarite tudi v zasebnem področju CUPRA.
Kakšno opremo mora imeti moje vozilo, da lahko uporabljam storitve CUPRA CONNECT 4.0?
Storitve CUPRA CONNECT 4.0 so vključene že v serijsko opremo vašega CUPRA Borna.
- Če je vaš CUPRA Born opremljen z medijskim sistemom, vam je na voljo paket CUPRA CONNECT za medijski sistem. Ta vsebuje storitve Safety & Service, Oddaljeni dostop in Infotainment pripomočki.
- Če je vaš CUPRA Born opremljen z navigacijskim sistemom, vam je na voljo paket CUPRA CONNECT za navigacijske sisteme. Ta vsebuje storitve Safety & Service, Oddaljeni dostop, Spletni infotainment in Infotainment pripomočki.
Ali lahko moje vozilo upravljajo druge osebe s pametnim telefonom?
Vaše vozilo lahko upravljate samo prek računa glavnega uporabnika. Glavni uporabnik je prvi uporabnik CUPRA ID, ki se prijavi v vaše vozilo. Če želite glavnega uporabnika spremeniti, morate vozilo ponastaviti na tovarniške nastavitve in ponovno izvesti postopek prijave.
V aplikaciji My CUPRA ne vidim svojih storitev.
Preverite, ali je bil postopek prijave uspešno zaključen in ste povezali svoj uporabniški račun CUPRA ID, tako da lahko prek aplikacije My CUPRA na daljavo pregledujete stanje vseh storitev. Če niste prijavljeni, svojih razpoložljivih storitev CUPRA CONNECT ne boste videli.
Kakšna je razlika med »načinom s povezavo« in »načinom brez povezave«?
V »načinu s povezavo« lahko aktivirate podatke o vozilu/uporabi in podatke o lokaciji. Zato tudi morate aktivirati »način s povezavo«, preden začnete s postopkom prijave ali če želite uporabljati določene funkcije, kot je zasebni klic v sili.
»Način brez povezave« ne omogoča pošiljanja in sprejemanja podatkov za spletne funkcije. Ko ste prijavljeni, lahko vse storitve CONNECT hkrati aktivirate/deaktivirate tako, da izberete zasebni način (s povezavo/brez povezave) na pozdravnem zaslonu, v nadzornem centru (ikona globusa) in v razdelku za nastavitve v meniju Infotainment.
Kaj je storitev polnjenja/e-Manager?
Funkcija polnjenja baterije, do katere lahko dostopate pod e-Manager v aplikaciji My CUPRA, omogoča ročni zagon takojšnjega polnjenja, tako da se lahko prej odpravite na pot s polno baterijo. Omogoča celo polnjenje vozila do želenega odstotka napolnjenosti baterije.
Postopek polnjenja je optimiziran, da prihranite pri stroških energije. To vključuje polnjenje ponoči ali začetek in zaključek postopka polnjenja skladno z zahtevami stranke. Priključni kabel se lahko po končanem postopku samodejno sprosti, če je uporabnik to ustrezno določil.
Prek e-Managerja v aplikaciji My CUPRA lahko preverite tudi naslednje podatke:
- stanje polnjenja,
- možni doseg,
- preostalo napolnjenost,
- priključitev polnilnega vtiča,
- stanje napolnjenosti (odstotek baterije),
- polnilno moč (km na minuto/uro postopka polnjenja),
- vrsto električnega toka (enosmerni/izmenični tok).
Kaj je storitev Polnilne postaje?
Ko se prijavite na storitve CUPRA CONNECT, se podrobne informacije o polnilnih postajah v okolici nadgradijo. Zdaj si lahko ogledate tudi njihov obratovalni čas, vrsto polnilnih postaj in njihovo razpoložljivost. Tako boste vedno vedeli, kje lahko na poti napolnite svoje vozilo.
Kaj je naravna spletna klimatizacija?
Uporabnik lahko prek aplikacije My CUPRA nastavi želeno temperaturo v notranjosti vozila s klimatsko napravo, še preden se odpravi na pot. Pri zunanjih temperaturah do 4 °C lahko nastavite tudi ogrevanje sprednjih sedežev.
Kje lahko najdem splošne pogoje poslovanja in informacije o varstvu podatkov?
Predpisi o varstvu podatkov in splošni pogoji poslovanja za CUPRA CONNECT so na voljo po postopku prijave s klikom na »Pravna obvestila« v meniju Infotainment. Napotke glede varstva podatkov najdete tudi v aplikaciji My CUPRA.
Kaj pomeni deaktivacija storitve?
Funkcija za aktivacijo in deaktivacijo storitve omogoča, da v funkciji upravljanja storitev v aplikaciji My CUPRA za vsako storitev posebej aktivirate ali deaktivirate prometne podatke, ki jih ustvari infotainment sistem vašega vozila. Dodatno lahko vse storitve CONNECT aktivirate/deaktivirate tako, da izberete zasebni način (s povezavo/s povezavo s podatki o lokaciji/brez povezave) na pozdravnem zaslonu, v nadzornem centru (ikona globusa) in v razdelku za nastavitve v meniju Infotainment. Medtem ko lahko s funkcijo za deaktivacijo storitve deaktivirate vsako storitev posebej, način brez povezave prekine podatkovno povezavo za celoten infotainment sistem, tako da storitve CONNECT niso na voljo.
Ali lahko »prijavljeni uporabnik« dostopa do profila/podatkov »glavnega uporabnika«?
Ne, »prijavljeni uporabnik« nima dostopa do profila/podatkov. Kadar želi »prijavljeni uporabnik« spremeniti profil »glavnega uporabnika«, mora za zagotavljanje varstva podatkov vnesti kodo S-PIN. Medtem ko ima »glavni uporabnik« dostop do celotnega obsega funkcij, je »prijavljenemu uporabniku« na voljo le omejen obseg, »gostujočemu uporabniku« pa še manjši obseg funkcij.
Kakšna je razlika med »načinom brez povezave«, »načinom s povezavo« in »načinom s povezavo s podatki o lokaciji«?
»Način s povezavo« omogoča aktiviranje podatkov o vozilu/uporabi, podatkov o lokaciji in tehnologije V2X (če je na voljo v vašem vozilu), ki jih lahko izklopite ločeno. »Način brez povezave« ne omogoča pošiljanja in sprejemanja podatkov za spletne funkcije. Način s povezavo s podatki o lokaciji mora biti aktiviran za uporabo določenih funkcij, kot sta zasebni klic v sili in parkirna lokacija.
Kako dolgo velja moja naročnina na storitve CUPRA CONNECT 4.0?
Za vse komercialne pakete CUPRA CONNECT 4.0 je na voljo triletno brezplačno poskusno obdobje, ki se začne z dnevom jamstva vašega CUPRA Borna. Preostali čas delovanja storitev je vezan na vozilo in je prikazan v trgovini. Po poteku brezplačnega poskusnega obdobja boste morali naročnino v trgovini obnoviti, da boste lahko še naprej uporabljali storitve.
Kaj je storitev za določanje parkirne lokacije?
S storitvijo za določanje parkirne lokacije lahko svoje vozilo poiščete od kjer koli. Navigacija v aplikaciji vam pomaga hitro in preprosto najti vozilo, saj na zemljevidu prikaže, kje natančno je vaše vozilo, kdaj ste ga parkirali in kako priti do njega.
Kaj je funkcija »Vrata in luči«?
Ko vozilo ugotovi, da se je stanje spremenilo/da je potrebna pozornost stranke, pošlje potisno obvestilo prek aplikacije My CUPRA. Naslednja opozorila se prikažejo, ko morate glede tega kaj preveriti:
- vrata: odprta/odklenjena;
- okno: odprto;
- pozicijska luč: sveti;
- parkirna zavora;
- kontakt (vključen/izključen).
Kaj je spletni uvoz ciljev/spletni uvoz poti?
V aplikaciji My Cupra (v razdelku Zemljevidi ---> Uvoz poti) lahko od doma ali od koder koli nastavite svoj cilj in ga prenesete v navigacijski sistem vozila.
Načrtujete lahko tudi pot do želenega cilja. Shranite lahko različne poti z največ 4 postanki na poti, vključno z vašim ciljem.
*Profili polnjenja morajo biti ustvarjeni vnaprej v vozilu in vezani na določeno lokacijo.
**Nekatere funkcije CONNECT niso na voljo v osnovni opremi CUPRA Borna. Pri svojem partnerju CUPRA preverite, katere funkcije CONNECT so združljive z vašim vozilom.
***Daljinsko zaklepanje in odklepanje zahteva identifikacijo CUPRA Ident.