Novi CUPRA Formentor VZ5 označuje povratek kultnega petvaljnika

> Mejnik utrjuje znamko CUPRA kot eno najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi

> Milijonto vozilo CUPRA je Formentor, najbolj ikoničen model znamke, proizveden na sedežu znamke v Martorellu

> V počastitev tega dosežka bo podjetje med svojimi zaposlenimi izžrebalo nagrajenca, ki bo v uporabo prejel CUPRA Formentorja e-HYBRID

> CUPRA je gonilna sila elektrifikacije tovarne v Martorellu, kjer se bo leta 2026 začela proizvodnja modelov CUPRA Raval in Volkswagen ID. Polo

Video prikazuje proizvodnjo avtomobila CUPRA. Kamera zajema notranjost tovarne, kjer se izmenjujejo prizori natančnega dela strojev in predvsem zaposlenih, ki sestavljajo vozilo skozi številne korake. Med posnetki se na zaslonu izpisuje besedilo, ki poudarja, da je to milijonta izdelana CUPRA – a da je več kot le številka, saj za njo stojijo strast, zmogljivost, čustva in predvsem ljudje, ki ustvarjajo znamko. Vidimo kovinske ogrodja avtomobilov, robotske roke in zaposlene, ki z natančnostjo dokončujejo vsak detajl. Na koncu iz tovarne pride dokončan avtomobil CUPRA, iz njega izstopi zaposlena z nasmehom in v roki drži ključ. Na zaslonu se pojavi napis: »Tudi ta CUPRA bi lahko bila za enega izmed naših zaposlenih.« Video nima govora; sporočilo prenašajo napisi, slike, ritmična glasba in zvoki proizvodnje, ki skupaj poudarjajo predanost in strast ekipe CUPRA.

Martorell, 21. 10. 2025 – CUPRA je s proizvodnjo milijontega vozila dosegla nov mejnik. Znamka je to številko dosegla s CUPRA Formentorjem, svojim najbolj ikoničnim in uspešnim modelom, proizvedenim v tovarni Martorell. CUPRA je ta dosežek dosegla v vsega sedmih letih in s tem potrdila svoj položaj ene najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi, ki jo odlikujeta izzivalni duh in celovit portfelj.

»Doseženi mejnik milijon proizvedenih vozil CUPRA je dokaz drzne vizije in neomajne strasti, ki poganja našo znamko. Dejstvo, da smo to vozilo proizvedli prav v Martorellu, središču naše industrijske preobrazbe, odraža našo zavezanost inovacijam, elektrifikaciji in prihodnosti mobilnosti. CUPRA ni le znamka, je gibanje, in ta dosežek predstavlja novo poglavje v njeni rasti v smislu obsega, trgov in portfelja,« je povedal Markus Haupt, izvršni direktor znamke CUPRA in izvršni podpredsednik za proizvodnjo in logistiko.

S sedmimi modeli do milijona vozil

CUPRA, ki je bila ustanovljena leta 2018 kot prva nova znamka znotraj koncerna Volkswagen, je bila zasnovana kot alternativa za novo generacijo ljubiteljev vozil. Umešča se med množični in premijski razred ter spodbuja ustvarjalnost in spremembe, je provokativna in se stalno preobraža.

Vsak njen model je izjemno izrazen, oblikovno dovršen in zmogljiv. Njena popolna modelna paleta vključuje CUPRA Ateco, prvo vozilo z oznako CUPRA; CUPRA Leona, prenovljenega in izboljšanega kot samostojni model znamke; CUPRA Formentorja, prvi model, ki ga je znamka razvila povsem samostojno in je do danes najbolje prodajano vozilo družbe; CUPRA Borna, prvo vozilo znamke s popolnoma električnim pogonom; CUPRA Tavascana, povsem električno vozilo SUV coupé; in CUPRA Terramarja, športnega SUV-ja znamke. Leta 2026 se bo paleti pridružil CUPRA Raval, ki bo za znamko pomenil prelomnico, saj bo z njim

elektromobilnost postala dostopnejša novi generaciji voznikov, ne da bi pri tem trpela čustvenost ali zmogljivost.

Formentor: milijonto vozilo CUPRA

Mejnik je dosegel CUPRA Formentor e-HYBRID v magnetno sivi mat barvi, ki z animalističnim sprednjim delom, trikotnimi matričnimi žarometi LED ter integriranim osvetljenim logotipom CUPRA na zadnjih lučeh odraža nov oblikovalski jezik znamke. Notranjost ponuja vrhunsko kakovost z na novo oblikovanimi elementi, kot so sredinska konzola, paneli vrat, armaturna plošča in oblazinjenje. Milijonto vozilo je opremljeno z novo generacijo pogonskih sklopov priključnega hibrida z močjo 200 kW (272 KM). Z novim motorjem 1.5 TSI, elektromotorjem in večjo baterijo, ki ima zdaj kapaciteto 19,7 kWh (neto), vozilo dokazuje, da se elektrifikacija in zmogljivost odlično dopolnjujeta. CUPRA Formentor je najbolje prodajani model znamke in hkrati najbolje prodajani A-CUV v Evropi.

Počastitev ljudi, ki stojijo za dosežkom

Ob tej prelomnici bo podjetje med svojimi zaposlenimi izžrebalo nagrajenca, ki bo v triletno uporabo prejel CUPRA Formentorja e-HYBRID. Vozilo, ki ima za znamko poseben pomen, bo pozneje kot simbol enega ključnih mejnikov v njenem razvoju postalo del zgodovinske zbirke vozil podjetja. Ta gesta je namenjena kot zahvala ljudem, ki so omogočili rast znamke CUPRA in utrdili njen status svetovne ikone oblikovanja, inovacij in zmogljivosti. »Milijon proizvedenih vozil CUPRA ni samo številka, temveč rezultat talenta, strasti in predanosti vseh, ki so del naše znamke. Po njihovi zaslugi smo v samo sedmih letih postali ena najhitreje rastočih avtomobilskih znamk v Evropi. Zato želimo to praznovanje posvetiti našim zaposlenim, prepoznati njihov trud in jih postaviti v središče tega zgodovinskega mejnika,« je dejala Laura Carnicero, izvršna podpredsednica za kadre in organizacijo.

Preobrazba iz Martorella

Na temelju trdnega prepričanja, da je prihodnost mobilnosti električna, je CUPRA postala glavno gonilo preobrazbe podjetja. Skupaj s koncernom Volkswagen, PowerCo in partnerji Future: Fast Forward je podjetje v elektrifikacijo Španije investiralo 10 milijard evrov. Velik del teh sredstev (3 milijarde evrov) je namenjenih za elektrifikacijo tovarn v Martorellu. Linija 1 se trenutno pripravlja na proizvodnjo družine električnih mestnih vozil koncerna Volkswagen – projekt, ki ga podjetje vodi v imenu Brand Group Core in ki bo pripomogel k demokratizaciji električne mobilnosti v Španiji in po celotni Evropi. CUPRA Raval in Volkswagen ID. Polo bosta s te proizvodne linije zapeljala v prvi polovici prihodnjega leta. Zaključuje se tudi gradnja 300 milijonov evrov vrednega obrata za gradnjo baterij, ki še dodatno podpira to preobrazbo.

Iz Barcelone v svet

Po širitvi svoje mednarodne prisotnosti v letu 2025 z odprtjem salonov CUPRA City Garage na Dunaju in v Manchestru, s čimer se je skupno število lokacij po svetu povzpelo na 12, CUPRA še naprej sledi svojemu cilju postati ena od resnično globalnih španskih blagovnih znamk. Na podlagi dobrih rezultatov na ključnih obstoječih trgih se znamka pripravlja na vstop na nove trge z velikim potencialom, da bi še okrepila svojo globalno prisotnost. Trenutno CUPRA raziskuje možnosti za širitev na Bližnji vzhod, regijo, ki zaradi bližine Evrope in enega najhitreje rastočih gospodarstev na svetu predstavlja edinstveno strateško prednost.