CUPRA na milanskem tednu oblikovanja predstavlja naslednjo stopnjo svoje predanosti oblikovanju: CUPRA Design House

CUPRA je v sklopu poslanstva znamke, da svojo filozofijo oblikovanja razširi na področja zunaj avtomobilske industrije, napovedala ustanovitev enote CUPRA Design House.

CUPRA Design House, predstavljena na milanskem tednu oblikovanja 2025, bo z ustvarjalnim sodelovanjem ter raziskovanjem novih proizvodnih tehnologij in materialov značilni in nekonvencionalni slog znamke prenesla na nova področja.

»Pri znamki CUPRA je oblikovanje v središču vsega, kar počnemo. Ustanovitev CUPRA Design House je dokaz naše predanosti oblikovanju – predanosti, ki presega svet avtomobilizma in sega na področje ustvarjalnosti, inovacij in povezovanja z ljudmi,« je dejal Ignasi Prieto, glavni direktor znamke CUPRA. »CUPRA Design House je končna manifestacija našega impulza po eksperimentiranju, ponovnem odkrivanju in ustvarjanju dediščine, ki je hkrati drzna in lepa,« je nadaljeval.

CUPRA s tem novim poglavjem potrjuje svojo zavezanost moči oblikovanja, da navdihne in preseže pričakovano ter utira nove, še neraziskane poti.

»Pri znamki CUPRA pri oblikovanju ne gre le za obliko, temveč za čustva, za energijo, ki jo prinaša premagovanje ovir in spreminjanje pravil. Vsaka linija, vsaka tekstura, vsaka podrobnost odraža naš uporniški duh,« je dejal Jorge Diez, direktor oblikovanja pri CUPRA Design House.

CUPRA Design House bo zaznamovala začetek novega obdobja, v katerem bo CUPRA povezala tehnologijo, inovativne materiale in vrhunsko estetiko, da bi ustvarila imerzivne, povezane izkušnje, ki premikajo meje oblikovanja.

Rdeča nit oblikovanja

Oblikovanje je že od nekdaj v samem središču znamke CUPRA, rdeča nit, ki povezuje vse stvaritve, vse inovacije in vse izkušnje. CUPRA Design House je naslednji korak na tej poti: prostor, kjer bo CUPRA lahko raziskovala meje oblikovanja in inovacij kot del svojih nenehnih prizadevanj, da se zoperstavlja uveljavljenim pravilom in ustvarja nepričakovano.

»V okviru CUPRA Design House bomo sodelovali z ustvarjalci in znamkami, ki delijo našo vizijo, da se z oblikovanjem zoperstavljamo uveljavljenim pravilom in sprejemamo neznano. Črpajoč navdih iz bistva naših vozil in materialov, iz katerih so izdelana, bomo na podlagi svojega drznega oblikovalskega etosa odkrivali nova obzorja in vzpostavljali partnerstva, ki nam bodo omogočila, da premikamo meje in ideje preoblikujemo v otipljivo resničnost,« je dejala Cécilia Taïeb, operativna direktorica pri CUPRA Design House.

CUPRA Design House temelji na treh stebrih (CUPRA Collection, CUPRA Collabs in CUPRA Beyond) in za znamko predstavlja vznemirljivo novo poglavje – poglavje, katerega gonilo sta strast in obsedenost s tem, da oblikovanje uporabimo za ustvarjanje nečesa resnično edinstvenega.