CUPRA na 39. prestižnem latinskoameriškem oglaševalskem festivalu El Sol prejela največ nagrad
> CUPRA je prejela 13 nagrad: šest zlatih priznanj Sol de Oro, pet srebrnih Sol de Plata in dve bronasti Sol de Bronce
> Kampanja »The First Safety Car On Water«, ki je novega CUPRA Terramarja spremenila v inovativno varnostno vozilo na vodi, je prejela pet nagrad Sol de Oro
> Predstavitvena kampanja CUPRA Terramarja »There is no second«, ki jo je režiral J.A. Bayona, je prejela eno priznanje Sol de Oro, skupno pa kar sedem nagrad
> Nagrade El Sol že od leta 1986 predstavljajo priznanja za inovacije na področju oglaševanja v Latinski Ameriki
Martorell, 5. 6. 2025 – CUPRA z največ prejetimi nagradami na 39. latinskoameriškem oglaševalskem festivalu El Sol, enem najprestižnejših tovrstnih dogodkov v tem delu sveta, nadaljuje s premikanjem meja oglaševanja. Ta dosežek utrjuje položaj znamke na področju prebojne ustvarjalnosti in tržnih inovacij.
Kampanja »The First Safety Car On Water«, ki jo je za znamko razvila agencija 14 Agency, je dosegla izjemne rezultate ter prejela pet nagrad Sol de Oro – dve v kategoriji za zunanje oglaševanje, dve v kategoriji za medije in eno v kategoriji za aktivacijo in doživetje znamke – ter nagrado Sol de Plata za inovacije na področju strategije in ustvarjalnosti. S to inovativno kampanjo je CUPRA Terramar postal prvo vodno varnostno vozilo v zgodovini, sposobno plovbe po vodi, in je bilo med 37. pokalom Amerike Louis Vuitton v Barceloni deležno največ pozornosti.
Kampanja »There is no second«, ki jo je režiral filmski ustvarjalec in ambasador znamke CUPRA J. A. Bayona, razvila pa agencija &Rosàs, je prejela tudi sedem nagrad Sol, vključno z nagrado Sol de Oro za produkcijo. Ta javnosti ni le predstavila novega CUPRA Terramarja, temveč je okrepila tudi povezavo znamke s pokalom Amerike, pri čemer so bile poudarjene skupne vrednote, kot so strast, inovacije in dosežki.
»Vse od ustanovitve leta 2018 si pri znamki CUPRA prizadevamo za prodornost in premikanje meja ustvarjalnosti v duhu drznosti. Uspeh na podelitvi nagrad El Sol za oglaševalske inovacije je dokaz moči ustvarjalnosti in velika spodbuda za nadaljnje navdihovanje sveta s kampanjami in tržnimi akcijami, ki nagovarjajo nove generacije. Rad bi se zahvalil tudi našim agencijam in partnerjem, ki so ponovno dokazali moč in talent ustvarjalnega sektorja v naši državi,« je dejal Patrick Sievers, globalni direktor za trženje znamke CUPRA.
To priznanje se pridružuje dosedanjim uspehom znamke CUPRA, ki je leta 2023 prejela glavno nagrado za učinkovitost španskega združenja oglaševalcev (AEA), in utrjuje njen položaj na področju ustvarjalnosti, inovacij in prebojev v mednarodnem oglaševalskem prostoru.
Spremembe potrebujejo gonilno silo in CUPRA verjame, da pravi napredek dosežemo z radikalnimi premiki, z nasprotovanjem pričakovanjem in izpodbijanjem ustaljenih norm. Kot pospeševalka ustvarjalnosti in pobudnica sprememb znamka že od ustanovitve leta 2018 spreminja avtomobilsko industrijo.
V samo sedmih letih je CUPRA predstavila sedem modelov in po svetu prodala več kot 800.000 vozil. Vsak njen model je izjemno izrazen, oblikovno dovršen in zmogljiv. Njena popolna modelna paleta vključuje CUPRA Ateco, prvo vozilo z oznako CUPRA; CUPRA Leona, prenovljenega in izboljšanega kot samostojni model znamke; CUPRA Formentorja, prvi model, ki ga je znamka razvila povsem samostojno in je do danes najbolje prodajano vozilo družbe; CUPRA Borna, prvo vozilo znamke s popolnoma električnim pogonom; CUPRA Tavascana, povsem električno vozilo SUV coupé; in CUPRA Terramarja, športnega SUV-ja znamke. Leta 2026 se bo ponudbi pridružil še CUPRA Raval, radikalna interpretacija električnega mestnega vozila.
CUPRA je več kot le vozilo. Je prepričanje. Skupnost CUPRA sestavljajo ambasadorji, ki se upirajo ustaljenim normam in premikajo meje, kjer se drugi ustavijo. Med njimi so najuspešnejši španski olimpijec Saúl Craviotto, filmski režiser J.A. Bayona, nemški vratar Marc ter Stegen in dvakratna dobitnica zlate žoge ter nagrade FIFA za najboljšo igralko Alexia Putellas. Znamka CUPRA, ki je predana spodbujanju čustev na cesti in zunaj nje, je tudi uradni avtomobilski in mobilnostni partner FC Barcelone, glavni sponzor turnirja Premier Padel in ponosna udeleženka formule E z moštvom Kiro Race Co.