CUPRA Design House s predstavitvijo novih sodelovanj onkraj avtomobilizma ponuja vpogled v prihodnost znamke
> CUPRA Design House predstavlja drzno trajnostno kolekcijo potovalnih kovčkov v sodelovanju s podjetjem Harper Collective
> Na prizorišču CUPRA Open Space v Münchnu je bila predstavljena dišava CUPRA, ki ponuja nov način doživljanja znamke
> CUPRA je razkrila tudi naslednjo fazo svojega stalnega partnerstva z oblikovalci nakita MAM iz Barcelone
> Pod okriljem CUPRA Design House se svet znamke CUPRA še naprej širi z nepričakovanimi sodelovanji in novimi predlogi
München, 11. 9. 2025 – na letošnjem sejmu IAA Mobility v Münchnu je CUPRA predstavila novosti, ki so nastale pod okriljem CUPRA Design House; znamka namreč še naprej eksperimentira in sodeluje tudi onkraj avtomobilske industrije ter svoj edinstveni duh prinaša v svet mode, dodatkov in dišav.
Harper Collective x CUPRA
CUPRA je združila moči s Harper Collective – napredno znamko, ki sta jo ustanovila Jaden Smith in Sebastian Manes – za sooblikovanje drzne in trajnostne kolekcije potovalnih kovčkov.
Kolekcija, ki jo je navdihnil nezamenljiv dizajn znamke CUPRA, vključuje prepoznavne elemente, kot sta ikonična Century bronasta barva in notranjost iz materiala Ultrasuede, ki spominjata na vizionarska predstavitvena vozila znamke.
»Naše novo sodelovanje s Harper Collective temelji na zavezanosti obeh znamk k preoblikovanju načina doživljanja potovanj. Njihov nekonvencionalni pristop dokazuje, da lahko zmogljivost, odgovornost in odličen dizajn sobivajo, v kar verjamemo tudi pri naši znamki,« je dejal Ignasi Prieto, glavni direktor znamke CUPRA.
Produkti so narejeni iz obnovljenih morskih odpadkov (vključno s 30 % zavrženih ribiških mrež in 40 % reciklirane plastike z odlagališč) in zasnovani trajnostno. Sodelovanje na novo opredeljuje prihodnost potovanj z naprednim in odgovornim pristopom. Kolekcija vključuje tri modele: kabinske, razširljive kabinske in velike, ki vsi združujejo inovativnost, funkcionalnost in slog.
Po besedah Sebastiana Manesa, soustanovitelja znamke Harper Collective, »je CUPRA prek CUPRA Design House pokazala svojo pripravljenost premikati meje dizajna. Nova kolekcija je rezultat skupnega načina razmišljanja s ciljem na novo spisati pravila in ustvariti izjemne produkte ter ob tem izzvati kulturo enkratne uporabe.«
Kolekcija Harper Collective x CUPRA bo dva tedna ekskluzivno na voljo v Münchnu v veleblagovnici Oberpollinger in salonu CUPRA City Garage, od 22. septembra dalje pa bo na voljo tudi na uradnih spletnih straneh CUPRA in Harper Collective ter v vseh salonih City Garage, garažah CUPRA in trgovini Harper Collective v londonski veleblagovnici Selfridges.
Vichy Catalan x CUPRA
Po uspešnem lansiranju v Španiji in Združenem kraljestvu bo zdaj rezultat sodelovanja znamke CUPRA s podjetjem Vichy Catalan od septembra na voljo tudi v Nemčiji, kjer bo predstavljen na sejmu IAA Mobility v Münchnu.
CUPRA Drink je drzna in nekonvencionalna pijača, ki je nastala v sodelovanju s podjetjem Vichy Catalan in združuje pikantnost ingverja, svežino limete ter značilno živahnost naravne mineralne vode Vichy Catalan.
Ta pijača iz naravnih sestavin bo s svojim poživljajočim okusom zdaj na voljo tudi nemškim potrošnikom, in sicer ekskluzivno v salonih CUPRA City Garage kot del veččutnega doživetja znamke, ki odraža njen drzen in napreden duh.
MAM x CUPRA
V sklopu sejma IAA je CUPRA predstavila svojo prihajajočo kolekcijo dodatkov za življenjski slog, ki jo je ustvarila v sodelovanju z barcelonsko znamko MAM. Kolekcijo sestavlja pet unikatnih produktov (torb in obeskov za ključe), ki odražajo provokativen oblikovalski pristop znamke MAM in njeno zavezanost inovacijam ter čustvenemu dizajnu.
Novo kolekcijo so naznanili na predstavitvi CUPRA Design House na milanskem tednu oblikovanja v aprilu, kjer je znamka predstavila koncept nahrbtnika Multifunctional Vest, ki je navdihnil nove dizajne torb. CUPRA je koncept nadgradila in se zdaj pripravlja na celovito lansiranje produkta.
V središču območja Electric Area na prizorišču CUPRA Open Space – prostoru, zasnovanem za potopitev obiskovalcev v zgodbo produktov – je na ogled instalacija, ki prikazuje razvoj od prvotnega prototipa nahrbtnika do končnih dizajnov torb ter vizualno prikazuje ustvarjalno pot.
Poleg torb so na ogled tudi škatlica Member Box in zapestnice, ki so jih ustvarili oblikovalci MAM kot prvi rezultat stalnega sodelovanja med znamkama. Kolekcijo dopolnjujejo obeski za ključe, ki brišejo mejo med funkcionalnostjo in dizajnom, dodatki in nakitom. Kosi skupaj tvorijo celostno zgodbo o evoluciji dizajna, ki prikazuje sposobnost znamke CUPRA združiti zmogljivost, slog in pripoved v vsakem produktu.
CUPRA Scent
CUPRA predstavlja CUPRA Scent, prostorsko dišavo, razvito v sodelovanju s podjetjem LUCTA in s podporo strokovnjakov za vonjave fundacije Ernesto Ventós, ki vabi na poglobljeno senzorično potovanje o električni zmogljivosti, osupljivem dizajnu in nekonvencionalnem bistvu znamke.
Predstavlja novo poglavje v raziskovanju petih čutov – evolucijo načina, kako znamko občutimo, doživimo in si jo zapomnimo. Dišava CUPRA Scent, zasnovana za prebujanje čustev, je drzen izraz DNK-ja znamke CUPRA, ujet v dišavo.
Olfaktorno doživetje se začne s svežo bergamotko, živahnim mediteranskim vonjem, ki prebudi čute. Sledi nepričakovano: jalapeño in ingver poskrbita za poživitev, okrepljeno z žafranom – energično iskro, ki odraža DNK vozil CUPRA, usmerjenih v zmogljivost.
Ko se vonj umiri, se sandalovina zlije z mehkim usnjem, mahom, mošusom in jantarjem ter oblikuje topel in sofisticiran podpis – nezamenljiv občutek, ki spominja na izkušnjo sedenja v vozilu CUPRA.
Ekskluzivna linija dišav CUPRA Scent bo strankam kmalu na voljo za nakup v salonih CUPRA City Garage, da bodo lahko v njih uživali tudi v svojih vozilih.
CUPRA Design House
Svet znamke CUPRA se širi onkraj avtomobilizma, saj znamka raziskuje nove načine povezovanja s svojo skupnostjo. CUPRA Design House, prvič predstavljena na milanskem tednu oblikovanja 2025, je prostor za eksperimentiranje in sodelovanje, ki prinaša nekonvencionalni pristop znamke CUPRA na tri področja: CUPRA Collection, CUPRA Collabs in CUPRA Beyond.