Combined ShapeCreated with Sketch.

CUPRA CONNECT

SAFETY & SERVICE

Bodite varni, kjer koli ste. Poskrbite, da bo vaša CUPRA v odličnem stanju.

Zasebni klic v sili za vašo varnost

Pokličite pomoč v svojem jeziku, ne glede na to, kje ste: vaše vozilo bo lokalnim reševalnim službam poslalo podatke o nezgodi, kot sta čas in vaša lokacija.

Servisni intervali in vzdrževanje

Ko zasveti opozorilna lučka ali je čas za servis, CUPRA CONNECT vzpostavi stik z izbranim servisnim partnerjem.

 

Klic ob okvari

Vaše vozilo pošlje podatke o okvari klicnemu centru, mi pa vas odpeljemo do najbližjega servisnega partnerja.

STORITVE ODDALJENEGA DOSTOPA.

Z aplikacijo lahko prilagodite temperaturo v vozilu, napolnite vozilo in poiščite svoje parkirano vozilo CUPRA.

Oddaljeno polnjenje

Postopek polnjenja električnih in e-HYBRID vozil spremljajte od kjer koli. Zaženite in ustavite vozilo ali načrtujte polnjenje še pred vožnjo.

Status vozila, vrata in luči

So vrata in okna zaklenjena? Luči izklopljene? Te funkcije lahko kadar koli preverite v aplikaciji, tako da vam ne bo treba skrbeti.

 

Oddaljeno upravljanje klimatske naprave

Želeno temperaturo v notranjosti svojega električnega ali e-HYBRID vozila CUPRA nastavite od kjer koli. Vozilo CUPRA nastavite tako, da se bodo nekatere funkcije ob določenem času vklopile samodejno.

Poiščite svoje parkirano vozilo CUPRA

Ste pozabili, kje ste ga parkirali? Pojdite do svojega vozila. CUPRA CONNECT samodejno shrani vašo zadnjo parkirno lokacijo.

TO OMOGOČA CUPRA CONNECT 3.0

Kaj iščete? Najdeno!

Poiščite bencinske servise, parkirišča in polnilne postaje v bližini. Vključno s cenami in odpiralnimi časi.

Prispeli ste do cilja.

Posodobitve v realnem času vas opozarjajo na prometne zastoje. Poiščite najhitrejšo alternativno pot.

Plan A.

Načrtujte svoja potovanja z aplikacijo CUPRA CONNECT, individualno in od doma.

Posodobite glasovno asistenco CUPRA, ki se odziva na »Hola, hola«

Vozilu povejte glasovne ukaze, narekujte glasovna sporočila in dostopajte do spletnih vsebin.

Spletni mediji

Uživajte v spletnem pretakanju glasbe, radijskih postajah v živo in podcastih z vsega sveta.

CUPRA CONNECT 3.0

Za CUPRA Leona, Ateco in Formentorja.

Upravljajte svoje vozilo CUPRA, še preden sedete vanjo. Z aplikacijo CUPRA CONNECT za CUPRA Formentorja, Leona, Leona Sportstourer in Ateco. Ostanite osredotočeni in obveščeni.

Preberite več o CUPRA CONNECT 3.0

CUPRA CONNECT 4.0

Za CUPRA Borna.

Doživite nepozabno vožnjo z najnovejšo tehnologijo CONNECT. Posebej za voznike Borna.

Preberite več o CUPRA CONNECT 4.0

USTVARITE SI SVOJ CUPRA ID

CUPRA ID si lahko ustvarite hitro in preprosto. Izbirate lahko med dvema opcijama: aplikacijo CUPRA CONNECT na pametnem telefonu ali portalom MyCUPRA.

1. korak

Prijavite se, vnesite e-poštni naslov in geslo ter kliknite »Ustvari«. Prejeli boste potrditveno e-pošto za preverjanje pristnosti.

2. korak

Izberite državo in jezik. Vnesite osebne podatke.

3. korak

Ustvarite štirimestno varnostno kodo PIN, da boste lahko uporabljali določene funkcije.

4. korak

Sprejmite splošne pogoje.

DODAJANJE VOZILA

Povežite svoj račun CUPRA ID s svojim vozilom CUPRA.

1. korak

Prijavite se s svojim CUPRA ID v aplikacijo CUPRA CONNECT na portal MyCUPRA ali v infotainment sistem.

2. korak

Ko se prijavite v aplikacijo ali na portal, kliknite »Dodaj vozilo« in vnesite številko VIN.

3. korak

Čas delovanja CUPRA CONNECT se začne, ko prevzamete svoje vozilo. Registrirajte se in uživajte 12 brezplačnih mesecev.

AKTIVIRANJE STORITEV

Vstopite v vozilo, da aktivirate storitve in uživajte v aplikaciji CUPRA CONNECT.

1. korak

Vklopite infotainment sistem. Prepričajte se, da zasebni način ni nastavljen na najvišjo stopnjo ter da imate povezavo 4G in GPS.

2. korak

Registrirajte se kot glavni uporabnik in pritisnite gumb za odklepanje najprej na enem ključu in nato na drugem.

3. korak

V aplikacijo CUPRA CONNECT ali na portal MyCUPRA vnesite izbranega servisnega partnerja, da ostanete v stiku z njim.

4. korak

Prijava je zaključena. Zdaj lahko uporabljate aplikacijo CUPRA CONNECT.

PRENESITE APLIKACIJO MYCUPRA ZDAJ.

App Store (iOS)

Prenesite aplikacijo za iOS.

 

Play Store (Android)

Prenesite aplikacijo za Android.

 

AKTIVIRAJTE CUPRA CONNECT ZDAJ.

S klikom na predvajalnik sledite navodilom po korakih, kako registrirati svoje vozilo v CUPRA CONNECT in kako začeti uporabljati spletne storitve. Tukaj so na voljo vse informacije.

Start Video

POGOSTA VPRAŠANJA O CUPRA CONNECT

Kaj je CUPRA CONNECT in katere storitve vključuje?

Z inovativnimi funkcijami CUPRA CONNECT se povežite s svojim svetom. Tako lahko recimo preverite, ali so vsa vrata vozila zaklenjena, kje ste parkirali, in še veliko več. Do storitev CUPRA CONNECT lahko preprosto dostopate prek aplikacije CUPRA CONNECT, prek uporabniškega portala MyCUPRA ali infotainment sistema v vašem vozilu CUPRA.

Razpoložljivost storitev CUPRA CONNECT se lahko razlikuje glede na državo, vozilo in opremo vozila.

 

CUPRA CONNECT vključuje naslednje pakete:

  • Oddaljeni dostop: Povezani ste s svojim vozilom CUPRA tudi, ko niste v njem. Kako to deluje? Povsem preprosto: z vašim pametnim telefonom. Le kdo potrebuje ključ, če ima CUPRA CONNECT? S to storitvijo lahko odklenete ali zaklenete svoje vozilo CUPRA. Niste prepričani, ali ste pustili vklopljene luči? Preverite v aplikaciji CUPRA CONNECT. Kje je že parkirano vozilo? Sistem za iskanje parkirne lokacije vam pokaže pravo mesto. Ste svoje vozilo CUPRA posodili prijatelju? Z aplikacijo CUPRA CONNECT lahko vedno preverite, kako hitro vozi vaša CUPRA. In prav tako kje vozi. Imate radi svoje vozilo CUPRA in ga želite zaščititi? Vaš pametni telefon vas bo opozoril, če jo bo nekdo skušal ukrasti.
  • Safety & Service: Ste na poti in potrebujete pomoč? Še dobro, da ste s paketom Safety & Service povezani tudi v nujnih primerih. Ste imeli nezgodo? Zasebni klic v sili samodejno vzpostavi klic s centralo za klice v sili CUPRA. Je vozilo v okvari? Pritisnite gumb s simbolom »ključa« in povezani boste z našo centralo za pomoč na cesti. Imate vprašanje o vozilu CUPRA? Z gumbom »i« se povežete z našo storitvijo Concierge. Je čas za naslednji servisni pregled? Vaša CUPRA bo podatke o vozilu samodejno poslala servisnemu partnerju CUPRA. Kmalu zatem vas bo servisni partner CUPRA kontaktiral ter vam predlagal termin za servisni pregled.
  • Online Infotainment: Povezani ste z vsem, kar imate radi, in to 24 ur na dan, 7 dni na teden. Ste popolnoma povezani: Vse, kar potrebujete in do česar želite dostopati, je le en klik stran. Med vožnjami prejmite spletne prometne informacije in posodobitve prometnih poročil v realnem času. Natančno boste vedeli, kje lahko parkirate in koliko boste plačali. Lahko tudi hitro poiščete vse bencinske servise v bližini ter se seznanite z aktualnimi cenami in odpiralnimi časi. Vse to je možno, brez da umaknete roke z volana. Z glasovnim aktiviranjem morate le povedati, kaj želite, in radijsko-navigacijski infotainment sistem se takoj odzove.
Kateri modeli CUPRA imajo možnost povezovanja?

CUPRA CONNECT je na voljo za naslednje modele:

Vozila CUPRA GEN3:

Vozila CUPRA GEN4:

Kaj je CUPRA ID?

CUPRA ID je vaš individualni dostop do digitalnega sveta CUPRA. Omogoča vam enostavno prijavo v aplikacije CUPRA in spletne strani. CUPRA ID vsebuje vaše osebne podatke (telefonsko številko, naslov itd.) in vaše nastavitve računa ter tudi aplikacije, ki so povezane z vašim CUPRA ID.

 

Za aktivacijo CUPRA CONNECT je potreben CUPRA ID (informacije o tem, kako aktivirate CUPRA CONNECT, najdete tukaj: »Kako aktiviram CUPRA CONNECT?«). Pazite, da za vse zadeve v zvezi s CUPRA CONNECT uporabljate e-poštni naslov, s katerim ste ustvarili svoj CUPRA ID.

Kaj se zgodi z osebnimi podatki, ki jih pri registraciji vnesem za CUPRA CONNECT?

CUPRA vzdržuje podatkovno zbirko vseh osebnih podatkov, ki jih posredujejo stranke, in druge informacije, ki so potrebne za zagotavljanje vseh storitev CUPRA CONNECT, npr. podatki o vozilu in geolokacija. Vsi podatki, ki izhajajo iz uporabe CUPRA CONNECT, so last stranke. Zato je uporaba teh podatkov odvisna od izrecnega soglasja stranke.

 

 

 

Vsi podatki se uporabljajo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR). Za več informacij glejte Smernico o varstvu podatkov CUPRA CONNECT.

 

 

Upoštevajte, da vse podatke uporabljajo izključno CUPRA ter prodajni in servisni partnerji. Podatki se ne posredujejo tretjim osebam za komercialne namene in so v večini primerov anonimizirani (neanonimizirani podatki se uporabijo le, ko je to potrebno). V teh primerih CUPRA podatke obdeluje v skladu s strogimi varnostnimi predpisi.

Kako lahko aktiviram CUPRA CONNECT in potrdim svoj račun?

CUPRA CONNECT lahko aktivirate prek aplikacije CUPRA CONNECT, portala MyCUPRA ali neposredno v infotainment sistemu vozila.

Ko ustvarite CUPRA ID, prejmete potrditveno e-pošto s pozivom, da potrdite svoj račun.  Morda bo trajalo nekaj minut, da bo e-pošta prispela v vaš e-poštni predal (ne pozabite preveriti mape za neželeno pošto). Odprite e-pošto in kliknite povezavo, da potrdite svoj račun. Nato boste samodejno preusmerjeni na portal MyCUPRA, kjer se lahko prijavite s svojim CUPRA ID.

Na portalu MyCUPRA lahko registrirate svoje vozilo in ga povežete s svojim uporabniškim računom. Zatem lahko uporabljate celotno paleto storitev CUPRA CONNECT GEN3.

Če niste prejeli potrditvene e-pošte, se obrnite na podporo strankam CUPRA. Potrudili se bomo, da vam bomo pomagali.

 

Kako svojemu računu dodam vozilo?

Če želite uporabljati aplikacijo CUPRA CONNECT GEN3, morate svojemu uporabniškemu računu dodeliti vozilo. Prijavite se v aplikacijo CUPRA CONNECT ali na portal MyCUPRA in vnesite VIN svojega vozila. Ta korak ni potreben, če se s svojim CUPRA ID prijavite neposredno v infotainment sistem v vozilu (glejte »Kaj je aktivacija iz vozila«).

Kaj je št. VIN in kje v vozilu jo najdem?

VIN (identifikacijska številka vozila ali številka šasije) je edinstvena 17-mestna identifikacijska koda vašega vozila CUPRA. Številko šasije najdete v dokumentih vozila ali v spodnjem desnem kotu vetrobranskega stekla. Potrebujete jo za registracijo vozila in nastavitev profila CUPRA CONNECT.

Kaj je S-PIN?

S-PIN (varnostni PIN) je štirimestna koda, ki jo ustvarite ob registraciji svojega CUPRA ID. Številko S-PIN si morate zapomniti, saj jo potrebujete za uporabo funkcij, pomembnih za varnost, kot sta oddaljeno zaklepanje in odklepanje vozila ali oddaljeno klimatiziranje.

Katere funkcije lahko uporabljam, če še nimam aktivirane aplikacije CUPRA CONNECT?

Če še niste popolnoma registrirali in aktivirali storitev CUPRA CONNECT, lahko uporabljate samo zakonsko zahtevane storitve javnega klica v sili oziroma tipko SOS.

Kako dolgo velja moja naročnina na storitve CUPRA CONNECT?

Storitev CONNECT Safety & Service je brezplačno na voljo več kot 10 let (odvisno od razpoložljivosti tehnologije 3G/4G). Storitvi CONNECT Oddaljeni dostop in Online Infotainment sta brezplačno na voljo eno leto, če se takoj po prevzemu svojega vozila prijavite v aplikacijo CONNECT, portal MyCUPRA ali prek infotainment sistema oz. aktivirate storitev CONNECT. Če na primer aktivirate CONNECT šele 3 mesece po prevzemu vozila, lahko storitvi CONNECT Oddaljeni dostop in Online Infotainment brezplačno uporabljate le še 9 mesecev.

Spodaj so opisane razpoložljive naročnine s cenami CUPRA CONNECT:

  • CUPRA CONNECT za vozila z radiem (funkcije Safety & Service ter Oddaljeni dostop). Enoletna naročnina: 50 € ali dvoletna naročnina: 85 €
  • CUPRA CONNECT za vozila z navigacijskim sistemom (funkcije »Safety & Service«, Oddaljeni dostop, Online infotainment in Infotainment pripomočki*). Enoletna naročnina: 135 € ali dvoletna naročnina: 225 €

*Amazon Alexa: Na voljo samo za Leona in Formentorja

Kaj je aktivacija iz vozila?

CUPRA CONNECT lahko aktivirate tudi neposredno v vozilu. Za aktivacijo iz vozila je treba predhodno spremeniti zasebni način in v glavnem meniju izbrati možnost »Uporabnik«. 

Pomočnik za registracijo vas vodi skozi preprost postopek, da v svojem vozilu ustvarite račun CUPRA ID, se prijavite, registrirate svoje vozilo in ga povežete s svojim računom. Med postopkom registracije si lahko ogledate potrebne pravne informacije (Splošne pogoje poslovanja, Smernico o varstvu podatkov) in sprejmete pogodbena določila za CUPRA CONNECT.

Aktivacija iz vozila je možna pri:

CUPRA Leonu in CUPRA Formentorju z medijskim sistemom Plus in navigacijskim sistemom Plus. Pa tudi pri CUPRA Ateci z navigacijskim sistemom.

Kako lahko aktiviram ali deaktiviram zasebni način?

Nastavitve zasebnosti lahko spremenite tako, da v infotainment sistemu desno zgoraj kliknete simbol »možička s klobukom«. Na voljo so 4 možnosti nastavitev: Najvišja st. zasebnosti, Brez lokacije, Uporabi lokacijo in Deli lokacijo.

Zakaj se ne morem prijaviti v aplikacijo CUPRA CONNECT?

Ali je vaša CUPRA med vozili, ki jih je mogoče povezati, in se prikaže sporočilo o napaki?

Najprej preverite, ali je na vašem pametnem telefonu nameščena najnovejša različica aplikacije. Pojdite v trgovino Apple App Store ali Google Play in namestite razpoložljive posodobitve.

Če to še vedno ni dovolj, odstranite aplikacijo CUPRA CONNECT, prenesite najnovejšo različico iz trgovine Apple App Store ali Google Play in ponovite postopek. 

Če se še vedno ne morete prijaviti v račun CUPRA CONNECT, pojdite na portal CUPRA ID in v razdelku Nastavitve računa poskusite ponastaviti geslo:

  • prek e-poštnega naslova, s katerim ste se registrirali
  • prek gesla
  • prek številke mobilnega telefona

Če se napaka ponovi, se obrnite na našo podporo za stranke in pripravite številko VIN in e-poštni naslov, ki ste ju uporabili za nastavitev CUPRA ID. 

Podpora strankam

Telefon: 080 88 46

E-naslov: podpora.strankam(kwfat)porsche(kwfdot)si

Ukradli so mi pametni telefon. Ali lahko blokiram storitev, da preprečim zlorabo?

Če ste izgubili svoj pametni telefon, lahko geslo spremenite tako, da iz druge naprave dostopate do portala MyCUPRA. Novo geslo je potrebno, če želite uporabljati eno od storitev aplikacije CUPRA CONNECT.

Za dodatno mero varnosti lahko nastavitve aplikacije spremenite tako, da boste morali geslo ponovno vnesti na 5, 10 ali 15 minut, če računa ne uporabljate.

Ali lahko svoje uporabniško ime izbrišem iz vozila?

Da. Pojdite v meni infotainment sistema in v razdelku »Uporabnik« izberite »Izbriši uporabnika/obnovi tovarniške nastavitve«. S tem boste iz vozila izbrisali vse svoje podatke. Ta postopek je potreben v primeru prenosa lastništva. Če želite izbrisati svoje podatke iz zalednega sistema CUPRA, sledite korakom v spodnjih kratkih navodilih. 

Mehr anzeigen

* Št. VIN (številko šasije) najdete za vetrobranskim steklom.
** Za vozila CUPRA je na voljo enoletna brezplačna testna različica CUPRA CONNECT.
*** Amazon, Alexa in vsi povezani logotipi so blagovne znamke družbe Amazon.com, Inc. ali njenih podružnic.
**** Na voljo za Cupra Leona, Leona ST Sportstourer in Formentorja, proizvedene od 12/2020.

 

Varstvo podatkov je za podjetje CUPRA zelo pomembno in je v ospredju našega poslovanja. Naša vozila in platforme obdelujejo ogromne količine podatkov, da vam olajšajo vsakdanje življenje. Ampak samo vi odločite, kaj želite deliti in s kom želite to deliti.

V podjetju CUPRA oblikujemo in ustvarjamo produkte, ki varujejo vašo zasebnost in vam omogočajo stalen nadzor nad vašimi podatki.