Raval

DarkRebel

Strast na kvadrat.

DJ Argy

Povejte nam nekaj o svoji strasti do glasbe.

 

Pri petnajstih sem bil vsak dan v prodajalni plošč na koncu ulice. Nekega dne mi je tip, ki je tam delal, dal zgoščenko s programom za glasbeno produkcijo. Naložil sem jo v svoj računalnik in en teden nisem šel iz hiše. Tako se je začelo. Zdaj je pred mano svetovna turneja.

Kako je videti vaš ustvarjalni proces?

 

Skladbe vedno ustvarjam v studiu, običajno zelo zgodaj zjutraj. Moje spalne navade se razlikujejo od spalnih navad večine umetnikov, presenetljivo so podobne navadam bančnih uslužbencev.

Glasbo delam popolnoma sam. Preživljanje časa v samoti je zame tudi zelo pomirjujoče, izolacija pa iz mene izvabi ustvarjalnega duha. Pri elektronski glasbi le redko delaš skupaj z drugimi, kar je težje.

Vendar pa rad sodelujem z ljudmi, ki imajo čisto drugačne talente od mene, zato rad delam s pevci: imamo različne sposobnosti, a isto strast. Občudujem ljudi, ki počnejo nekaj iz strasti, ki poslušajo samo sebe, in potem skupaj nekaj ustvarimo.

Ali čutite povezavo s svojim občinstvom, kadar delate kot DJ?

 

Nastopi v živo so zame prav posebno čutno doživetje, izgubim namreč občutek za čas in prostor, enako kot takrat, ko v studiu delam na novi skladbi. Te lastnosti nimajo samo ustvarjalni ljudje. To se zgodi vsakomur, kadar sedanjost vse drugo potisne v ozadje.

Čar ali umetnost je v tem, da občinstvo pripelješ do točke, ko se popolnoma odpre in bi plesalo na vse. Sicer bi nas že davno zamenjali avtomatski seznami predvajanja. Ni čarobnega gumba, ki bi takoj dvignil vzdušje.

To točko lahko skorajda primem z roko. Natančno začutim, kdaj je prišel trenutek, ko se med mano in občinstvom, s katerim delim svojo glasbo, ustvari vez. To vrsto radosti začutim samo, kadar z drugimi ljudmi delim isto strast.

 

Vzori?

 

Občudujem ljudi, ki premagajo čas. Umetnike, kot je Ryuichi Sakamoto, čigar dela so posebej raznovrstna in petdeset let pozneje še vedno zvenijo odlično. Moji vzori so običajno ljudje, ki so vsestranski, ustvarjalni in dolgoročno prisotni. Najvišji cilj je brezčasna glasba.