Raval

DarkRebel

10.10.2022

Globalizacija znamke CUPRA je s predstavitvijo v Avstraliji naredila pomemben korak

  • Avstralija je strateško globalni trg za širitev znamke v azijsko-pacifiški regiji in širše
  • CUPRA želi postati ena od vodilnih znamk električnih in športnih zmogljivih vozil v Avstraliji
  • Cilj znamke je dolgoročno doseči več kot 5-odstotni tržni delež v segmentu električnih vozil
  • Nekonvencionalna znamka izzivalcev bo na trg poslala tri vozila: CUPRA Leona, CUPRA Ateco in CUPRA Formentorja, vključno z različicami priključnih hibridov
  • CUPRA je v Sydneyju uradno odprla svoj prvi avstralski salon CUPRA City Garage; do leta 2023 načrtuje 15 prodajnih mest po vsej državi

 

Ambiciozni načrti znamke CUPRA, da razširi svojo mednarodno prisotnost in postane globalna znamka, dobivajo nov zagon z začetkom poslovanja v Avstraliji, kar dokazuje, da duh nekonvencionalne znamke izzivalcev ne pozna oddaljenosti.

Start Video

 

CUPRA je danes odprla svoj prvi salon City Garage v Avstraliji, ki se nahaja v središču osrednjega poslovnega okrožja Sydneyja. Salon City Garage bo v prihodnjih dneh odprt za javnost, zato je CUPRA ob tem mejniku organizirala dogodek, ki so se ga udeležili mediji, razne institucije in trgovci.

»Naša želja, da bi znamko CUPRA ponesli v svet, nikoli ne bo izginila. Z odhodom v Avstralijo smo naredili prvi pomemben korak v naši globalizaciji,« je povedal Wayne Griffiths, generalni direktor znamke CUPRA. »Avstralija je strateško globalni trg za našo širitev v azijsko-pacifiški regiji in širše. Naša strategija je, da začnemo z razvojem znamke in lansiramo prve produkte, in sicer Ateco, Leona in Formentorja. Born bo na voljo leta 2023, naši novi junaki Terramar, Tavascan in Raval pa leta 2025. Želimo biti pomembna, privlačna in zaželena znamka, ki združuje električno in športno zmogljivost. Naša želja je dolgoročno doseči več kot 5-odstotni tržni delež v segmentu električnih vozil.«

Start Video

Cilj znamke v Avstraliji je več kot štirikrat povečati letno prodajo, in sicer s 1.600 vozil leta 2022 na 7.000 vozil leta 2025. CUPRA je od začetka svojega delovanja leta 2018 svoj globalni promet povečala s 430 milijonov evrov na skoraj 2,2 milijarde evrov leta 2021. Prav ta pot je omogočila, da se je znamka razširila vse od Barcelone do Avstralije. 

Avstralija bo prvi trg, na katerem bo CUPRA uporabljala 100-odstotni agencijski model, ki bo nudil platformo za popolnoma digitalno izkušnjo nakupa od začetka do konca. Na avstralski trg bodo hkrati lansirana tri vozila: CUPRA Ateca, CUPRA Leon in CUPRA Formentor.

Vozila bodo na voljo s široko paleto motorjev, vključno s priključnimi hibridi (e-HYBRID), ki prinašajo mešanico čustev, značilnih za znamko CUPRA.

Med vozili je tudi CUPRA Ateca, prvi model znamke, ki je edinstven v svojem segmentu in uteleša vizijo znamke. Združuje motor 2.0 TSI s 300 KM, 7-stopenjski menjalnik DSG, štirikolesni pogon 4Drive in tehnologijo dinamičnega uravnavanja podvozja DCC.

Ateci se bo pridružil kralj Leonov, CUPRA Leon. Model s široko paleto pogonskih sklopov, vključno s tehnologijo priključnega hibrida in naprednim dinamičnim dizajnom.

Nazadnje pa še CUPRA Formentor, prvi model, ki je bil zasnovan in razvit posebej za znamko in je pomenil prelomnico za znamko CUPRA, saj je razkril njen velik potencial.

CUPRA bo predstavila tudi model CUPRA Born Down Under. Popolnoma električno vozilo dokazuje, da se elektrifikacija in zmogljivost odlično ujemata ter da so električna vozila lahko zabavna in zapeljiva. Naročila se bodo odprla v zadnjem četrtletju letošnjega leta, dobava pa bo potekala v prvem četrtletju leta 2023.

»CUPRA je znamka zmogljivih vozil v Avstraliji in je prava izbira za tiste, ki radi vozijo, in tiste, ki imajo radi dizajn. Postali bomo ena prvih evropskih znamk, ki bo Avstralcem ponudila priključna hibridna električna vozila,« je povedal Ben Wilks, direktor podjetja CUPRA Australia. »Več kot 11.000 interesentov in prodaja posebnih modelov Launch Edition sta izjemen odziv na znamko, ki je v Avstraliji povsem nova. Komaj čakamo, da v začetku leta 2023 na trg pripeljemo CUPRA Borna, prvo baterijsko električno vozilo te znamke.«

Od leta 2025 se bo začela druga produktna ofenziva znamke CUPRA z lansiranjem modelov Terramar, Tavascan in Raval. 

Salon CUPRA City Garage v Sydneyju: sedmi na svetu

Otvoritve salona CUPRA City Garage sta se med drugim udeležila avstralski junak in reprezentančni vratar Andrew Redmayne ter Jada Whyman, bodoča zvezda kluba Commonwealth Bank Matildas. CUPRA podpira nogomet v Avstraliji in je pred kratkim naznanila partnerstvo s kluboma Socceroos in Commonwealth Bank Matildas.

Salon CUPRA City Garage je več kot le vodilna trgovina. To je prizorišče za nadaljnje soustvarjanje sveta CUPRA s privrženci znamke. Nahaja se v enem od najbolj znamenitih predelov mesta, njegova zasnova pa črpa navdih iz sredozemskih in avstralskih naravnih pokrajin. V njej je med drugim umetniška stena, ki jo je ustvaril Chris Princic, čigar dela se pojavljajo v več drugih salonih CUPRA City Garage. Salon CUPRA City Garage v Sydneyju je sedmi salon po Mehiki, Hamburgu, Münchnu, Milanu, Lizboni in Rotterdamu.

Znamka CUPRA bo od avgusta prisotna v vseh večjih mestih z 9 prodajnimi mesti. Cilj znamke je do leta 2023 doseči 15 prodajnih mest.