10.06.2022

CUPRA predstavlja svojo vizijo in ambicije do leta 2025

  • Novi junaki za novo dobo s 3 novimi elektrificiranimi modeli do leta 2025: CUPRA Terramar*, CUPRA Tavascan* in CUPRA UrbanRebel*

  • Cilj znamke CUPRA: prodaja 500.000 avtomobilov letno ter globalna širitev na nove trge in vstop v nove segmente

  • CUPRA predstavila prvi vpogled v prihodnje različice trenutne modelske palete

Terramar, Sitges (Španija), 7. 6. 2022 - CUPRA razkriva svoje vznemirljive načrte za prihodnost - z novimi junaki za novo dobo. CUPRA se pri tem v čast začetku novega poglavja vrača tja, kjer se je pred štirimi leti vse začelo - v Terramar (Sitges).

Znamka je strankam doslej predala skoraj 200.000 vozil, prodaja pa se je s 430 milijonov evrov v letu 2018 povečala na skoraj 2,2 milijarde evrov v letu 2021, kar je daleč preseglo vsa pričakovanja. Letos pa želi CUPRA podvojiti svojo prodajo, promet ter globalno mrežo specialistov CUPRA in mestnih salonov CUPRA City Garage.

Do leta 2025 bo CUPRA vstopila v novo ero s tremi novimi elektrificiranimi modeli - CUPRO Terramar*, CUPRO Tavascan* in CUPRO UrbanRebel* - in s prenovljenimi vozili sedanje modelske palete.

"Nocoj predstavljamo celotno paleto naslednje generacije junakov znamke CUPRA, ki bo na trg uvedena do leta 2025," je povedal Wayne Griffiths, izvršni direktor znamke CUPRA. "Srednjeročno si prizadevamo dobaviti 500.000 vozil letno ter s strategijo mednarodne širitve prodreti na nove trge in vstopiti v nove segmente. Skupnost znamke CUPRA bo storila vse v svoji moči, da se bo to uresničilo, saj so ljudje tisti, ki štejejo. Na koncu so namreč oni tisti, ki ustvarjajo znamko."

Dogodek Neustavljivi impulz je potekal v kraju Terramar (Sitges), med gosti pa so bili predstavniki mednarodnih medijev in institucij ter partnerji in ambasadorji znamke CUPRA, kot je na primer nogometašica Alexia Putellas, dobitnica zlate žoge in nagrade za najboljšo nogometašico po izboru Fife. Dogodka so se udeležili tudi predstavniki koncerna Volkswagen in člani delničarskih družin Piëch in Porsche.

Neverjetna pot znamke CUPRA

 

Znamka CUPRA je bila - z željo po novem definiranju sodobne športnosti, ki je nekaj navdušencev vodila v izzivanje zatečenega stanja - uvedena leta 2018.

Prvi avtomobil, ki je poosebljal ambicije in značaj znamke izzivalcev, je CUPRA Ateca - edinstven model v svojem segmentu.

Dve leti kasneje je znamka predstavila model CUPRA Leon, ki velja za kralja Leonov. To je bil prvi model znamke s široko paleto zmogljivih motorjev, hkrati pa je njegova različica z izjemno zmogljivim priključnohibridnim motorjem tudi prvi elektrificirani model znamke CUPRA.

Sledil je prvi samostojni model znamke - CUPRA Formentor. SUV-jevski križanec je z doslej po vsem svetu skoraj 100.000 dobavljenimi vozili postal velika uspešnica, sedaj pa je tudi najbolje prodajani model podjetja.

Nato je bil predstavljen CUPRA Born. Je prvo popolnoma električno vozilo ter popolna kombinacija elektrifikacije in zmogljivosti. Vendar pa so vozila le del zgodbe.

Eden bistvenih elementov uspeha znamke CUPRA je skupnost znamke CUPRA.

"Skupnost znamke CUPRA vsakodnevno ustvarja bistvo naše znamke: prelomni pristop, uporniški duh in nekonvencionalno mišljenje," je povedal Antonino Labate, direktor za strategijo, razvoj poslovanja in operacije pri znamki CUPRA. "Danes vam predstavljamo najnovejšega člana skupnosti - urbanega umetnika z imenom TV Boy. Nekoga, ki s svojim uporniškim duhom ruši meje in je s svojo umetnostjo v navdih naslednjim generacijam."

Sedaj CUPRA gleda v prihodnost in vanjo vstopa z novimi junaki za novo dobo.

CUPRA Terramar*: prvi elektrificirani SUV znamke

 

Priključnohibridna tehnologija je pokazala, da je elektrifikacija del genetskega zapisa znamke CUPRA, zato se je paleta vozil s to tehnologijo povečala in sedaj obsega velik del celotne modelske palete znamke. CUPRA pa gre še korak dalje:

do leta 2024 bo paleta priključnohibridnih modelov vključevala še več možnosti in daljši doseg.

Ekipi se pridružuje CUPRA Terramar, športni terenec, posvečen Terramarju (Sitges), ki združuje drzne proporce in osupljiv dizajn. S tem čustvenim, športnim in elektrificiranim SUV-jem bo podjetje vstopilo v višje cenovne segmente SUV-jev, ki predstavljajo najhitreje rastoč segment v Evropi. Proizvajali ga bodo v Audijevi tovarni Györ na Madžarskem.

CUPRA Terramar bo na voljo z različnimi motorji z notranjim zgorevanjem in z novo generacijo priključnohibridnih pogonskih sistemov, ki omogočajo okoli 100 km vožnje v povsem električnem načinu.

Ponudba modelov e-HYBRID se osredotoča na zmogljivost in sodobno športnost, hkrati pa predstavlja del večje poti, na kateri CUPRA uresničuje revolucijo elektrifikacije.

"Terramar je kraj, kjer se je za znamko CUPRA vse začelo. Naš novi športni hibridni SUV odlično združuje drzne proporce in osupljivo dolg pokrov motornega prostora, medtem ko nos morskega psa predstavlja prodorno upornost in odločenost v zmago," je povedal Jorge Diez, vodja oblikovanja pri znamki CUPRA. "Z osredotočenostjo na voznikove občutke zasnovana notranjost omogoča edinstveno doživetje najsodobnejših tehnologij. Skratka - ta 4,5 m dolg SUV z geni znamke CUPRA je pripravljen, da pretrese enega najbolj konkurenčnih segmentov." 

 

CUPRA Tavascan*: sanje se uresničujejo

 

Naslednjo stopnjo na poti predstavlja CUPRA Tavascan*. Uteleša elektrificirano vizijo znamke CUPRA in bo ostal zvest konceptnemu vozilu iz leta 2019. Nekateri njegovi oblikovalski elementi močno spominjajo na študijo CUPRA Tavascan Extreme E Concept, predstavljeno leta 2021. Vendar pa CUPRA Tavascan* ne uteleša le vizije sodobne elektrifikacije, ampak omogoča tudi globalizacijo znamke in ji odpira nove trge. Na trg bo prišel leta 2024.

CUPRA UrbanRebel*: izziva konvencije in vzbuja čustva

 

Leta 2025 bo CUPRA predstavila model UrbanRebel* - svoje mestno električno vozilo, ki bo znamko poneslo daleč čez njene tradicionalne meje. UrbanRebel* predstavlja čustva, oblikovan in zasnovan pa je za bolj uporniško usmerjen električni svet.

Mestni električni avtomobil s pogonom na sprednji kolesi je zasnovan na platformi MEB koncerna Volkswagen za majhna vozila, kar mu omogoča, da je emocionalno in visokozmogljivo urbano vozilo.

"CUPRA UrbanRebel bo največji projekt našega podjetja v naslednjih letih, saj je ključnega pomena za našo preobrazbo v popolnoma električno znamko. Vodimo razvoj tega skupka, družine vozil, ki bodo demokratizirala trajnostno mestno mobilnost - za različne znamke koncerna Volkswagen," je povedal Werner Tietz, podpredsednik za raziskave in razvoj pri znamki CUPRA.

4,03 m dolgi UrbanRebel je junak trajnosti, ki z uporabo naprednih recikliranih polimerov in materialov z bio osnovo premika meje mogočega in prinaša okoljsko ozaveščeno vozilo.

Združevanje tehnik 3D-tiskanja in 3D-pletenja s parametričnim oblikovanjem omogoča izboljšanje zmogljivosti in zaznavanja vrednosti.

Lahka zasnova notranjosti in zunanjosti mestnemu električnemu vozilu z elektromotorjem z močjo 226 KM (166 kW) in baterijskim sklopom zagotavlja, da lahko od 0 do 100 km/h pospeši v le 6,9 sekunde, njegov doseg pa znaša 440 km (različica z dosegom).

CUPRA UrbanRebel*, ki je bil oblikovan in razvit v Barceloni, bo na trg prišel leta 2025; proizvodnja je načrtovana v Martorellu, v skladu s programom Strateški projekt za gospodarsko okrevanje in preobrazbo (v španščini PERTE) za električna in povezana vozila (v španščini VEC).

"UrbanRebel* je za znamko CUPRA več kot samo običajno vozilo. Je model, ki bo demokratiziral mestno električno mobilnost. Čustven, seksi in zabaven pri vožnji, hkrati pa še dostopen. Dokazujemo, da električni avtomobili niso nujno dolgočasni. To je vstopni model naslednje generacije v naši modelski paleti," je na dogodku Impulse povedal Wayne Griffiths.

S projektom Future: Fast Forward je podjetje ustvarilo skupino 62 nacionalnih in mednarodnih partnerjev, ki si prizadevajo, da bo Španija postala evropsko središče električne mobilnosti.

Pred le nekaj tedni je podjetje skupaj s koncernom Volkswagen in partnerji projekta Future: Fast Forward predstavilo projekt za mobilizacijo 10 milijard evrov za elektrifikacijo Španije. To je največja posamična industrijska naložba v zgodovini Španije.

"Natančno vemo, kam želimo priti, in lahko vam obljubim, da prihodnost ne bo dolgočasna. Z vsakim predstavljenim modelom bomo naredili korak naprej na naši poti," je povedal Wayne Griffiths. "Ostali bomo zvesti sami sebi in pristni, saj je to v duhu skupnosti znamke CUPRA. Pri tem bomo ubrali način CUPRA, tako kot vedno doslej. Prihodnost je električna in prihodnost je CUPRA."

Na dogodku Impulse je znamka CUPRA namignila tudi na prihodnje različice trenutne modelske palete (CUPRA Leon, CUPRA Formentor in CUPRA Born), ki bodo prenovljene do leta 2025.

* Ta vozila so konceptna vozila in še niso naprodaj, zato Direktiva 1999/94/ES zanje ne velja.