Raval

DarkRebel

04.03.2021

CUPRA praznuje svojo 3. obletnico in z modelom CUPRA Born začenja novo obdobje

  • Cuprin prvi popolnoma električni model bo spodbudil transformacijo prodajnega modela znamke; pridobiti ga bo mogoče tudi s sklenitvijo naročnine

  • Griffiths: "Načrtujemo, da bomo v letu 2021 podvojili obseg lanske prodaje in da bomo naš delež v skupnem obsegu podjetja povečali na 10 %"

  • Znamka bo svojo distribucijsko mrežo razširila na 800 trgovcev in odprla nov salon City Garage Store v centru Münchna

  • Svetovna premiera modela Formentor VZ5: CUPRA svojo obletnico praznuje s predstavitvijo kronskega dragulja 

  • Znamka svoj nabor različnih življenjskih slogov razširja s podjetjema Wilson in De Antonio Yachts ter predstavlja teaser za RPM, TV-produkcijo z Vincem Gerardisom (Igra prestolov)

Start Video

Martorell (Španija), 22. 2. 2021 - CUPRA vstopa v novo obdobje. Tri leta po osamosvojitvi znamke v Terramaru bo leto 2021 za avtomobilsko znamko ključno: spodbudilo bo transformacijo podjetja, poleg tega pa bo znamka s šestimi priključnimi hibridi in prvim popolnoma električnim modelom, CUPRA Born, na trgu dokazala, da sta elektrifikacija in zmogljivost popolna kombinacija.

V sklopu praznovanja 3. obletnice se je skupnost znamke CUPRA zbrala na spletnem dogodku na virtualni platformi CUPRA e-Garage, kjer je znamka razkrila svoje načrte za prihodnost. Spletnega dogodka so se udeležili ugledni gostje, med drugim tudi ambasadorja Marc ter Stegen in Fernando Belasteguín, tekmovalni vozniki Mattias Ekström, Jordi Gené in Mikel Azcona ter izvršni koproducent serije Igra prestolov, Vince Gerardis.

CUPRA ni le trenutni trend

Wayne Griffiths, predsednik znamke CUPRA, je dogodek odprl z besedami: "CUPRA je v teh treh letih presenetila vse in njena rast se je nadaljevala celo v času pandemije. Zaradi teh odličnih rezultatov smo optimistični in se bomo v letu 2021 še bolj trudili; v tem letu želimo podvojiti obseg prodaje iz leta 2020 in naš delež v skupnem obsegu podjetja povečati na 10 %."

Od ustanovitve leta 2018 je CUPRA presegla vsa začetna pričakovanja, saj je prodala že 65.000 vozil in dosegla dvomestno rast. Po lansiranju nove modelske serije in predstavitvi Formentorja, prvega modela, ki je bil razvit posebej za znamko, je CUPRA pospešila svojo rast in januarja 2021 postala najhitreje rastoča znamka. Poleg tega je že drugi mesec zapored presegla prodajni rekord.

 

Trije strateški stebri v letu 2021

Za dosego letošnjih ciljev je CUPRA razvila strategijo, ki temelji na treh stebrih: širitvi modelske ponudbe v smeri elektrifikacije, implementaciji nove distribucijske strategije za krepitev globalne prisotnosti in nadaljnji izgradnji univerzuma znamke z novimi izkušnjami.

Elektrifikacija bo ključna za rast znamke CUPRA v letu 2021. S šestimi hibridnimi izvedbami modelov CUPRA Leon in CUPRA Formentor ter z modelom CUPRA Ateca želi znamka okrepiti svoj položaj v Evropi in doseči najbolj elektrificirane trge, kot sta Norveška in Nizozemska. Cilj znamke je
50-odstotni delež priključnih hibridov med vsemi prodanimi Formentorji. Poleg tega se CUPRA želi razširiti tudi na mednarodne trge, kot so Mehika, Izrael in Turčija.

Znamka je predstavila model CUPRA Formentor VZ5, posebno serijo z močjo 287 kW (390 KM), ki bo proizvedena v omejenem številu 7.000 vozil. S tem bo za Cuprin prvi ekskluzivni model na voljo osem različnih pogonskih agregatov. Po svetovni premieri tega modela je dr. Werner Tietz, izvršni podpredsednik za raziskave in razvoj, dejal: "CUPRA Formentor VZ5 predstavlja ultimativno zmogljivost motorja z notranjim zgorevanjem za avtomobilske navdušence. Z modelom VZ5 smo dosegli nekaj, za kar je veliko ljudi mislilo, da ne moremo. Ta avto je naš kronski dragulj in je eden najboljših primerov, ki povezuje svetova dirkalnih in cestnih avtomobilov - to sta nam pomagala doseči naša voznika Mattias Ekström in Jordi Gené." Poleg Ekströma in Genéja bo tretji član Cuprine ekipe za PURE ETCR - prvo tekmovanje za električne turne avtomobile - španski voznik Mikel Azcona.

 

CUPRA Born: začetek novega obdobja

Lansiranje serijskega modela CUPRA Born - ki so ga poimenovali po trendovskem okrožju Barcelone, ki je bilo navdih za njegov nastanek - naj bi spodbudilo transformacijo znamke, tako Griffths: "CUPRA Born bo s svojim stimulativnim dizajnom in takojšnjo zmogljivostjo na trg električnih vozil vnesel velike spremembe. To vozilo bo prispevalo k zmanjšanju globalnih emisij CO2 in doseganju evropskih ciljev. Z emocionalno športnostjo tega vozila nameravamo prispevati k elektrifikaciji Španije in ostalega sveta. Želimo, da bo naslednja generacija mladih iskalcev izzivov del te preobrazbe. Zato bo za to vozilo v ponudbi tudi možnost sklenitve naročniške pogodbe, ki bo vključevala uporabo vozila in druge povezane storitve."

Kot odziv na zahteve nove generacije voznikov in za zagotovitev učinkovitejšega in bolj trajnostnega prodajnega modela znamke bo Cuprin drugi strateški steber predstavljala implementacija nove distribucijske strategije. Z začetkom prodaje CUPRA Borna bo implementiran agencijski model - prebojen sistem, ki bo okrepil spletno prisotnost trgovske mreže. Poleg tega znamka načrtuje povečanje prepoznavnosti na ulicah z odprtjem salonov City Garage Store v središčih večjih mest po vsem svetu. Po odprtju ekskluzivnih salonov v Ciudadu de México, Hamburgu in Barceloni namerava CUPRA v drugi polovici letošnjega leta odpreti nov salon City Garage Store v Münchnu.

S tem novim prodajnim modelom želi CUPRA svojo globalno mrežo do konca leta 2022 razširiti na 800 prodajnih točk. Poleg tega znamka načrtuje povečanje svoje ekipe prodajnih svetovalcev na 1.000 specialistov CUPRA, ki so obraz znamke in skrbijo za odnos s stranko od prvega stika pa do servisnih storitev.

Z novo distribucijsko strategijo bo CUPRA Born omogočil vstop na nove mednarodne trge in povečal prisotnost znamke v najbolj elektrificiranih državah. Znamka upa, da bo s tem modelom, ki se lahko pohvali z dosegom do 500 km in privlačnim dizajnom, razširila svojo bazo strank in osvojila tiste, ki iščejo najnaprednejšo tehnologijo z minimalnim vplivom na okolje, saj bodo nekateri elementi modela izdelani iz recikliranih plastičnih materialov. CUPRA Born bo pospešil električno transformacijo, pri čemer pa bo ohranil ljubezen do avtomobilov in doživetje vožnje, ki je osredotočeno na čustva. Proizvodnja se bo začela v drugi polovici letošnjega leta v tovarni v Zwickauu (Nemčija). Wayne Griffiths je na koncu predstavitve tudi oznanil, da znamka dela na tem, da bi študija CUPRA Tavascan Electric Concept postala resničnost.

 

Univerzum znamke CUPRA raste

Poleg celovite palete produktov in globalne distribucijske mreže je tretji steber strategije znamke CUPRA ustvarjanje novih doživetij in širjenje na nova področja z vizijo: navdihniti svet iz Barcelone.

Antonino Labate, direktor za strategijo, poslovni razvoj in poslovanje znamke CUPRA, je predstavil lopar za padel tenis, ki so ga v sodelovanju s športno znamko Wilson ustvarili za igralca na World Padel Touru in ambasadorja znamke CUPRA, Fernanda Belasteguína. S tem loparjem, s katerim bo Argentinec igral na nekaj turnirjih v profesionalnem krogu, želi podjetje prikazati svojo vključenost v širitev padel tenisa, najhitreje rastoče športne discipline v Evropi.

Poleg tega je Labate oznanil novo sodelovanje s podjetjem De Antonio Yachts iz Barcelone, ki izdeluje vrhunske dizajnerske jahte. Znamki sta sodelovali pri oblikovanju modela D28 De Antonio CUPRA, jahte v ikoničnih barvah znamke. Cuprin direktor je razkril ambicije za prihodnost: znamki bosta poskusili izdelati jahto na hibridni pogon.

Ker so ljudje in njihove emocije v središču strategije znamke CUPRA, so dogodek zaključili v stilu: predstavili so video teaser za RPM, znanstveno-fantastično TV-produkcijo, ki se dogaja v letu 2101, kjer so čustva prepovedana, skupina upornikov pa se bori, da bi prebudila človeštvo. V teaserju so predstavljeni glavni igralci, kot so Natalia Reyes, zvezda zadnjega Terminatorja, španski igralec Eduard Fernández iz serije 30 Monedas in Juana Acosta, nominiranka za nagrado Goya. Na razglasitvi je bil prisoten tudi Vince Gerardis, izvršni koproducent serije Igra prestolov in teaserja RPM, pri katerem so sodelovali tudi brata Uria in Daniel Posada iz produkcijske hiše Infinito Studios.