Žene ga strast do dirkalnega športa.
Tehnološka dovršenost, ki blesti tudi v najbolj neizprosnih razmerah.
CUPRA e-Racer smo izpopolnili do popolnosti tako, da smo ga preizkusili na najrazličnejših terenih - na suhih in mokrih dirkališčih ter na snegu. Zdaj pa ga prepuščamo izkušenim voznikom vozil CUPRA in ambasadorjem znamke, da ga preizkusijo na prvenstvu PURE ETCR. Kdo bi bil za ta izziv bolj primeren kot Mikel Azcona, Mattias Ekström, Jordi Gené in Dániel Nagy?
POPOLNOMA ELEKTRIČNA ZVER.
Izpopolnjen električni dirkalnik, ki predstavlja novo doživetje vožnje in dirkanju daje povsem nov pomen.
Ustvarjen za tekmovanja.
Zastopa znamko CUPRA na prvenstvu ETCR.
Dirkanje povsem drugače.
Ustvarjen, da dosega najboljše rezultate na dirkališču.
Močan, pa vendar tih.
Z močjo do 500 kW (680 KM), 12.000 vrtljaji na minuto in največjim navorom 960 Nm.
Ustvarjen za tekmovanja.
Zastopa znamko CUPRA na prvenstvu ETCR.
Dirkanje povsem drugače.
Ustvarjen, da dosega najboljše rezultate na dirkališču.
Močan, pa vendar tih.
Z močjo do 500 kW (680 KM), 12.000 vrtljaji na minuto in največjim navorom 960 Nm.
Ustvarjen za tekmovanja.
Zastopa znamko CUPRA na prvenstvu ETCR.
Dirkanje povsem drugače.
Ustvarjen, da dosega najboljše rezultate na dirkališču.
Močan, pa vendar tih.
Z močjo do 500 kW (680 KM), 12.000 vrtljaji na minuto in največjim navorom 960 Nm.
OBLIKOVAN ZA ZMAGE.
Sprednje odprtine za dovod zraka in odbijač so oblikovani tako, da preusmerjajo zrak, zmanjšujejo zračni upor in izboljšujejo prilagodljivost na dirkališču.
BREZ KONKURENCE.
Voznik igra ključno vlogo pri razvoju, napredna tehnologija pa omogoča popoln nadzor nad vozilom in se odlično prilagaja izzivom dirkališča.
Popolnoma električni servovolan.
Aktivira se le po potrebi, porabi manj energije in povečuje učinkovitost..
Večfunkcijski volan.
Upravljajte radijske postaje in vodno črpalko, podatke o dirkališču posredujte ekipi v boksu in še marsikaj.
6,5-palčni digitalni zaslon.
Na osrednjem zaslonu lahko v realnem času spremljate in prenesete ustrezne podatke o električnem sistemu in delovanju vozila.
Homologiran dirkalni sedež.
Napredni dirkalni sedeži so homologirani, da bi zagotovili več varnosti ter boljše doživetje in večje udobje vožnje.
»Zasvojen sem z električnimi vozili.«
Mattias Ekstrom
»Če združite 500 kW (680 KM) moči in pospeševanje s pnevmatikami ter celotnim formatom dirk, dobite mešanico klasičnega dirkalnega športa in rallykrosa. Rad bi videl več vozil, proti katerim bi lahko tekmoval.«
MOTORJI, S KATERIMI BOSTE ZAČUTILI IMPULZ.
Največji navor, takojšnje pospeševanje. Zahvaljujoč električnemu pogonu že od samega začetka čutite večjo moč.